تشکیل لجنه‌های تبلیغی حوزه با حضور استعدادهای برتر
کد خبر: 3829179
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه بیان کرد: 

تشکیل لجنه‌های تبلیغی حوزه با حضور استعدادهای برتر

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه ضمن تأکید بر تشکیل لجنه‌های تبلیغی در حوزه با حضور استعدادهای برتر گفت: باید در تبلیغ بین‌الملل فعالتر شویم، مثلاً روسیه یکی از مناطقی است که ظرفیت بالایی برای تبلیغ دین در آن وجود دارد، ولی تاکنون از این ظرفیت تبلیغی بهره نبرده‌ایم. 

تشکیل لجنه‌های تبلیغی حوزه با حضور استعدادهای برتر
به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه، امروز، 31 تیرماه، در همایش نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی در قم با تأکید بر اینکه تبلیغ نیازمند حمایت بیشتر است، گفت: کاستی‌ها سبب شده تا در بحث استفاده از مبلغین در مناسبت‌ها، با مشکلات جدی مواجه شویم و به دلیل نبود حمایت‌ها، مبلغان در ایام تابستان به جای اینکه در مناطق تبلیغی حضور داشته باشند در مدارس هستند.
 
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز رعایت نکردن امانت از سوی بعضی از مدیران کشور آسیب‌زا شده است، افزود: متأسفانه وجود چنین افرادی در بخش‌های مدیریتی موجب ضربه به نظام و انقلاب است.
 
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به توطئه دشمنان برای تجزیه ایران و اظهارات گستاخانه موگرینی افزود: کار اخیر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تجزیه ایران نشان از بغض و کینه دشمنان به نظام و انقلاب اسلامی است.
 
وی بر انجام تبلیغ در کشورهای دیگر تأکید کرد و گفت: روسیه یکی از مناطقی است که ظرفیت بالایی برای تبلیغ دین در آن وجود دارد، ولی تاکنون از این ظرفیت تبلیغی بهره نبرده‌ایم. 
 
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه با بیان اینکه امروز مردم در شرائط اقتصادی سختی قرار دارند، بیان کرد: در چنین شرائطی مبلغان باید در مردم امید به آینده را ایجاد کنند و به تعبیر رهبری از نومیدی جامعه جلوگیری شود.  
 
نبوی همچنین با توجه به شرائط تبلیغ در دوره کنونی خواستار ایجاد لجنه‌های تبلیغی با حضور استعدادهای برتر تبلیغ در حوزه شد.
 
انتهای پیام
captcha