نمایشگاه «ازدواج» در یزد برپا می‌شود
کد خبر: 3829177
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

نمایشگاه «ازدواج» در یزد برپا می‌شود

گروه اجتماعی- نمایشگاه ازدواج از 15 الی 18 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان با رویکرد فرهنگ‌سازی و دانش‌افزایی در زمینه روان‌شناسی با محوریت ازدواج، خانواده و کودک برپا می‌شود.

نمایشگاه «ازدواج» در یزد برپا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، دومین نشست کمیته تخصصی ازدواج با موضوع هفته ازدواج و برنامه‌ریزی نمایشگاه در این هفته، 30 تیرماه با حضور احمد طالبی، معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و نمایندگان تعدادی از سمن‌های جوانان با هدف هماهنگی و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه ازدواج و خانواده برگزار شد.

میلاد شریفی، دبیر موسسه امتداد اندیشه به عنوان مسئول اجرایی این نمایشگاه در این نشست برنامه‌های پیش بینی شده برای نمایشگاه را تشریح و از سازمان‌های مردم نهاد جوانان خواست با مشارکت و همکاری خود در برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه کمک کنند.

یادآور می‌شود با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده نمایشگاه هفته ازدواج از 15 لغایت 18 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان با رویکرد فرهنگ‌سازی و دانش افزایی در زمینه روان‌شناسی با محوریت ازدواج و خانواده و کودک برپا می‌شود.

انتهای پیام

captcha