۷ نفر از قائن در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن حائز رتبه برتر شدند
کد خبر: 3828798
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

۷ نفر از قائن در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن حائز رتبه برتر شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائن گفت: در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم، هفت نفر از قائن حائز رتبه شدند که سه نفر آقا و چهار نفر بانو بودند.

7 نفر از قاین در مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن حائز رتبه برتر شدندحجت‌الاسلام حسین رحیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائن در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم خردادماه امسال به مدت یک روز با حضور بیش از ۱۲۰ حافظ، قاری، مؤذن و مرتل قرآن در رشته‌های مختلف در شهرستان قائن برگزار شد.

وی از راهیابی ۳۰ نفر از متسابقان به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و بیان کرد: از این تعداد 11 نفر آقا و 19 نفر خانم هستند که به رقابت پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائن با اشاره به برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در رشته قرائت خواهران راضیه سیروسی و فاطمه فرخی، در رشته ترتیل خواهران بهنانه سادات ترابی، مهدیه عابد، طاهره آذر کیش و مرضیه تقی نیا، در رشته دعاخوانی خواهران عالیه دولتی و فاطمه حسینی و در رشته حفظ کل خواهران زهرا راعی شریف‌آباد و زهرا امینی‌مقدم به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه یافتند.

رحیمی با بیان اینکه در رشته حفظ ۲۰جزء خواهران زهرا اسماعیل‌پور مقدم، هدی صادقی و عالیه اسداللهی به مرحله استانی راه یافتند، افزود: همچنین در رشته حفظ ۱۰ جزء خواهران معصومه چمن‌آرا، تکتم قربانپور و رقیه مهویدی و در رشته حفظ پنج جزء خواهران شیما شیری‌نژاد، فاطمه دروگر و فاطمه‌سادات جوادی به مرحله بعدی راه یافتند.

وی با اعلام اینکه در بخش برادران در رشته قرائت جواد یعقوب‌پور و در رشته ترتیل برادران حمید قلی نژاد، سیدمحمد اسماعیل ترحمی و حجت‌الله جانی به مرحله استانی راه یافتند، بیان کرد: در رشته حفظ ۲۰ جزء علی جمعه قربانی، در رشته اذان سینا بهمنش، محمدعلی اکرامیان و مصطفی ظفری و در رشته دعاخوانی محمد عباس نژاد، یاسر اسماعیلی و حسین رحیمی به مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائن با بیان اینکه سه نفر اول هر رشته ضمن دریافت جوایزی به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند، افزود: در مرحله استانی هفت نفر از قائن حائز رتبه شدند که سه نفر آقا و چهار نفر بانو بودند.

رحیمی اظهار کرد: در بخش برادران، حسین نوغابیان مقدم نفر سوم در بخش حفظ کل، حمید آقانژاد نفر دوم ترتیل و محمد عباس نژاد نفر سوم در بخش دعاخوانی شدند.

وی یادآور شد: در بخش بانوان نیز معصومه چمن‌آرا نفر دوم حفظ 10 جزء، زهرا راعی نفر دوم حفظ کل، راضیه سیروسی نفر دوم رشته قرائت و بهنامه‌سادات ترابی نفر سوم رشته ترتیل شدند.
انتهای پیام

captcha