خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در 29 روستای دیشموک
کد خبر: 3828321
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷

خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در 29 روستای دیشموک

گروه اجتماعی ـ بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای محروم بخش دیشموک در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری و مشاوره‌ای با جامعه هدف 3 هزار نفری خدمات رسانی کردند.

خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در 29 روستای دیشموک

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از یک ماه گذشته با همکاری و ایجاد تفاهم نامه بین کمیته امداد، سپاه فتح و علوم پزشکی استان مقرر شد که تیم‌هایی برای خدمات رسانی به منطقه دیشموک اعزام شوند.
وی افزود: 10 تیم از امروز صبح تا فردا بعد از ظهر در قالب اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت محیط و تغذیه، مامایی، مشاوره‌های روان پزشکی برای افراد مورد هدف ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از ویزیت بیماران در زمینه‌های فوق خبر داد و اضافه کرد: به بیماران روستاهای دیشموک خدمات بهداشتی و درمانی با حضور متخصصین و پزشکان مجرب از صبح تا الان ارائه گردیده و این برنامه تا فردا عصر ادامه دارد.
مبشری از همکاری سپاه فتح استان در قالب تیم دندانپزشکی خبرداد و تصریح کرد: سپاه فتح خدمات بهداشتی و دندانپزشکی در بیش از 29 روستای بخش دیشموک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارائه داد که بیمارانی که نیاز به ارجاع به متخصص داشته باشند به صورت رایگان ارجاع داده می‌شوند.
وی بیان کرد: سپاه فتح استان و کمیته امداد در زمینه‌های اشتغال، ساخت مسکن مددجویی و خدمات دهی بهداشتی با هم همکاری دارند که در آینده نزدیک خدمات مسکن به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از خدمات دهی بسیجیان تقدیر کرد و با اشاره به مشکلات زیرساختی بخش دیشموک، ادامه داد: منطقه دیشموک منطقه ای بکر و دست نخورده است که جا دارد مسئولین نهادها، محرومیت‌های بخش دیشموک را ببینند و زمینه رشد این منطقه را فراهم کند.
مبشری از جوانان دیشموکی جهت ارائه راهکار و مطالبه گری از مسئولین دعوت و بیان کرد: از جوانان این منطقه خواهانم که در زمینه‌های برون رفت بخش دیشموک از مشکلات راهکار ارائه دهند و از مسئولین مختلف جهت پیشرفت منطقه مطالبه گر باشند تا با مشارکت مردم زمینه رشد اقتصادی و بهداشتی مردم را فراهم کنیم.
بسیجیان جامعه پزشکی به صورت جدی و پیگیر به خدمات رسانی در بخش دیشموک مشغول هستند و مردم بخش دیشموک رضایت خود را از حضور این مسئولین و بسیجیان جهت برطرف کردن مشکلات آنان اعلام کردند.
همچنین، علی ساداتی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان نیز گفت: 50 نفر پزشک، ماما، پرستار، دندانپزشک و روانشناس جهت خدمات‌رسانی در زمینه‌های پزشکی، درمانی، دندانپزشکی، بیماری‌های زنان و آسیب‌های اجتماعی به همراه سایر ادارات همراهی کردند.
انتهای پیام

captcha