اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کتابخانه‌های عمومی همدان
کد خبر: 3827679
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کتابخانه‌های عمومی همدان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: طرح «مهربانی در مهر» به منظور جمع‌آوری لوازم‌التحریر و کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده در کتابخانه‌های عمومی استان همدان آغاز شد.

اجرای طرح «مهربانی در مهر» در کتابخانه‌های عمومی همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی اظهار کرد: طرح «مهربانی در مهر» به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان در استان‌های سیل زده، از 20 تیر تا 30 مردادماه در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان اجرا می‌شود.
وی افزود: همه مردم نوع دوست همدان می‌توانند هدایای خود را به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان تحویل دهند تا به دست دانش آموزان مناطق سیل زده کشور برسد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: مردم استان همدان از پویش بهار مهربانی که با هدف کاهش آلام مردم به ویژه کودکان، کاهش آسیب‌های اجتماعی، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در مناطق سیل‌زده اجرا شد، به خوبی پشتیبانی کردند.
وی با اشاره به اینکه آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش آموزان مناطق سیل زده بسیار حائز اهمیت است و باید مورد حمایت قرار گیرند، ادامه داد: اغلب کمک‌های صورت گرفته به مناطق سیل زده در حوزه نیازهای اولیه زندگی بوده و بسیاری از دانش آموزان برای آغاز سالتحصیلی دغدغه تأمین لوازم التحریر دارند و به همین منظور طرح «مهربانی در مهر» از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور تدوین شده است.
زارعی تأکید کرد: همانگونه که در پویش بهار مهربانی کتاب و اسباب بازی برای کودکان آسیب دیده جمع آوری و همراه گروه فرهنگی و هنری به منظور اجرای برنامه‌های متنوع و شاد به مناطق سیل زده ارسال شد و تأثیری ماندگار بر کودکان برجای گذاشت، هدایای «مهربانی در مهر» نیز دل دانش آموزان این مناطق را شاد خواهد کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: سراسر کتابخانه‌های عمومی در استان همدان آماده دریافت هدای مردم فهیم استان همدان برای برطرف کردن نیازهای کودکان سیل زده در سالتحصیلی پیش رو هستند.
انتهای پیام

captcha