افتتاح ۱۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در خرم‌آباد
کد خبر: 3827675
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

افتتاح ۱۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در خرم‌آباد

گروه اجتماعی ــ ۱۳ واحد مسکونی روستایی مددجویان تحت‌حمایت کمیته امداد در بخش مرکزی با اعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهربرداری رسید.

افتتاح 13 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در آیین افتتاحیه منازل مسکونی که امروز سه‌شنبه، 25 تیرماه در روستای قنات‌آباد بخش مرکزی خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به تحقق عدالت اجتماعی در بیانیه «گام دوم انقلاب» رسیدگی به امور محرومین را وظیفه همه مسئولین نظام دانست و اظهارکرد: در این زمینه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد ساخت 500 واحد مسکونی مددجویان این نهاد در روستاهای مناطق محروم به‌عهده گرفته است.

وی افزود: علاوه‌بر مساعدت 70 تا 100 میلیون ریالی بلاعوض خدمات فنی و ماشین آلات توسط بسیج سازندگی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان در این مراسم از افتتاح 215 واحد دیگر تا پایان تیرماه جاری خبر داد و گفت: اعتبار تخصیصی به هر واحد مسکونی 500 میلیون ریال بوده که با مشارکت این نهاد و بسیج حضرت ابوالفضل(ع) استان عملیات ساخت 500 واحد شروع و تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.


انتهای پیام

captcha