بیانیه «گام دوم انقلاب»؛ راه رسیدن به رشد و تعالی
کد خبر: 3827553
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

بیانیه «گام دوم انقلاب»؛ راه رسیدن به رشد و تعالی

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» چراغ و نقشه راه انقلاب برای رسیدن به رشد و تعالی انقلاب را مشخص می‌کند.

بیانیه «گام دوم انقلاب» نقشه راه انقلاب برای رسیدن به رشد و تعالی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف اختری، فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار، صبح امروز، ۲۵ تیرماه در نشست روشنگری تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب» در حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار اظهار کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است چراغ راه و نقشه راه انقلاب برای رسیدن به رشد و تعالی انقلاب را مشخص می‌کند.

اختری افزود: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش اساسی را در عملیاتی نمودن و پیشبرد اهداف انقلاب ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیانیه «گام دوم انقلاب» توسط مقام معظم رهبری با اشرافیتی که به انقلاب دارند دقیق در پایان چهل سالگی انقلاب مطرح شد و بایستی بسیجیان و فرماندهان احساس مسئولیت کنند و نباید بی‌تفاوت باشند، زیرا دشمن تلاش می‌کند که انقلاب را برای نوجوانان و جوانان ناکارآمد نشان دهد و این نشان از ناامیدی آن‌ها از پیشرفت انقلاب دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه نابودی دشمن در سایه حفظ اتحاد و انسجام و حفظ انقلاب اسلامی ایران است، بیان کرد: دشمن با قدرت رسانه‌ای و تبلیغاتی خود سعی در گرفتن امید از جوانان نسبت به انقلاب است که بایستی نسبت به این موضوع هوشیار بود.

اختری اظهار کرد: باید انقلابی که در سایه خون‌های پاک شهدا دستمان رسیده است حفاظت کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی (عج) برسانیم.
انتهای پیام

captcha