دشمنان ملت ایران؛ در آستانه نابودی و ذلت
کد خبر: 3826591
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
امام‌جمعه صفادشت بیان کرد:

دشمنان ملت ایران؛ در آستانه نابودی و ذلت

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی گفت: همان‌طور كه از گذشته شمارش معكوس برای نابودی اسرائیل شروع‌ شده بود، امروز نیز این امر برای ذلت و خواری دشمنان ملت ایران آغاز شده و آنان در آستانه نابودی و ذلت و خواری هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، امام‌جمعه صفادشت شهریار، صبح امروز، 22 تیرماه در جلسه ستاد نماز جمعه این بخش با اشاره به فروپاشى رژیم صهیونیستى از درون و تظاهرات گسترده در پی تبعیض قرار دادن بین یهودیان اتیوپیایی تبار، گفت: در سال ۲۰۱۴ میلادى اعلام کردند که بیشتر از نیم میلیون نفر به‌دلیل شرایط بد معیشتى، آماده ترک اسرائیل هستند و ۵۰ درصد از مردم ساكن در سرزمین‌های اشغالى به فكر آماده كردن شرایط براى خروج از این رژیم هستند.
وی با اشاره به تزریق آمپول ضدباردارى به زنان یهودى آفریقایى به هنگام ورودشان به اردوگاه‌های مهاجرت در پایتخت اتیوپى، افزود: صهیونیست‌ها این اقدام را در راستاى تداوم پاک‌سازی نژادى بدون خونریزى و كشتار، انجام می‌دهند و تهدید كرده است در صورت عدم تزریق به آن‌ها اجازه مهاجرت داده نشود.  
امام جمعه صفادشت گفت: تاكنون ۸۰۰ هزار نفر به‌صورت دائمى و همیشگى اسرائیل را ترک کرده‌اند. بنابراین، همه ما منتظر تحقق وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل هستیم که اخیراً روند پرشتابی به خود گرفته است.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: همان‌طور كه از گذشته شمارش معكوس برای نابودی اسرائیل شروع ‌شده بود، امروز نیز این امر برای ذلت و خواری دشمنان ملت ایران آغاز شده و آنان در آستانه نابودی و ذلت و خواری هستند.
وی با بیان اینکه دولت امارات اخیراً خبر از كاهش نظامیان خود در جنگ یمن داده است، افزود: حملات پهپادى انصارالله به فرودگاه‌های عربستان موجب شده است که امارات نگران تحت‌الشعاع قرار گرفتن اقتصاد این كشور شود؛ در طول 50 ماه مشارکت امارات در جنگ یمن خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و باعث بروز اختلافت شدیدی با عربستان شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش صفادشت بیان کرد: تغییر معادله میدانى در یمن زنگ خطری برای عربستان است که یمن خود را از حالت تدافعى فرسایشى به وضعیت هجومى بازدارندگى تغییر داده است.
امام‌جمعه صفادشت آتش كشیده شدن پرچم آمریکا مقابل كاخ سفید توسط عده‌ای از معترضان در جشن سالروز استقلال آمریكا را یکی از  شاخص‌های بحران هویت ملى در آمریكا دانست و گفت: چیزی به نام ملت در آمریکا وجود ندارد، بلکه همه‌اش دولت است  و غرور آمریکایی‌ها نسبت به كشورشان به پایین‌ترین حد طى ۱۸ سال گذشته رسیده است.
امیر احمدی
انتهای پیام
captcha