جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهدای گمنام گله‌دار برگزار شد
کد خبر: 3825520
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد شهدای گمنام گله‌دار برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام گله‌دار استان فارس در بخشداری این شهر تشکیل شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به‌منظور هماهنگی در برگزاری هرچه با شکوه‌تر دومین سالگرد تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام شهر گله‌دار استان فارس، جلسه‌ای با حضور ادارات فرهنگی و خدمات‌رسان، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه، روز یکشنبه، 16 تیرماه در محل بخشداری این شهر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه رستمی، بخشدار گله‌دار ضمن گرامیداشت دهه کرامت، یاد و خاطره همه شهدا به‌ویژه شهدای گمنام را گرامی داشت و گفت: امروز به برکت خون شهدا کشور ما در امنیت و آرامش قرار دارد. لذا، بر همه ما لازم است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و همکاری کنیم تا این مراسم به نحو شایسته و در خور شهدا برگزار شود.
در ادامه سرگرد زارعی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه امام علی(ع) بخش گله‌دار برنامه ها و نیازمندی‌های مربوط در برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای گمنام را اعلام و خواستار همکاری مردم و مسئولان در این خصوص شد.
سپس هر یک از مدیران، اعضای ستاد نماز جمعه گله‌دار، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای تابعه که در جلسه حضور داشتند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون موضوع جلسه مطرح و برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کردند.
دومین سالگرد تدفین و خاکسپاری شهدای گمنام شهر گله‌دار، جمعه، ۲۸ تیرماه جاری، ساعت ۲۱ در جوار قبور مطهر این شهدا واقع در پارک نفت برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، در حاشیه این جلسه مقرر شد مردم و مسئولان بخش گله‌دار از کاروان خادمین رضوی که در روز سه‌شنبه، 18 تیرماه، ساعت ۱۸ از مشهد مقدس وارد بخش گله‌دار می‌شوند به نحو شایسته استقبال شود.
عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha