قبول مسئولیت در راستای خدمت به مردم باشد
کد خبر: 3822437
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵

قبول مسئولیت در راستای خدمت به مردم باشد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه قبول مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: مدیران و مسئولان باید کار را به دست جوانان بسپارند و راه را برای آنها باز کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان شامگاه گذشته، چهارم تیرماه در جمع اعضای کانون‌های فرهنگی شهرستان سقز اظهار کرد: برگزاری جلسه با جوانان پاکی که به افکار پلید آلوده نیستند، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی دچار معضل کمبود مخاطب هستند، افزود: جذب مخاطب با دستگاه‌های فرهنگی سخت است و شاید به دلیل نبود هنر برقراری ارتباط است اما باید جوانان را به سمت ادارات فرهنگی جذب و با آنها ارتباط برقرار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در کشور روی کاغذ است اما در کردستان این کانون‌ها یک ظرفیت قوی است و صدور مجوز به تنهایی کافی نیست و باید از ظرفیت آنها برای جذب مخاطب و افزایش کارهای فرهنگی بهره برد.

وی اعلام کرد: غفلت از ظرفیت کانون‌های فرهنگی درست نیست و باید کانون‌ها فعال شوند و آنها را تقویت و برای ترویج اخلاق در جامعه تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی تبلیغی مطالبه‌گری است که باید با حفظ حرمت مسوولان مطالبه‌گر بود و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که به صورت منسجم و با هدف مشترک و همفکری پیش برود.

وی بیان کرد: جوانی پر از شور و نشاط و صداقت و پاکی است و مقام معظم رهبری نیز به جوانان امید بسته‌اند و باید کسانیکه ریش سفید کرده‌اند جا را برای فعالیت جوانان خالی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه قبول مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم باشد، افزود: مدیران و مسئولان باید کار را به دست جوانان بسپارند و راه را برای آنها باز کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه باید در شهرستان‌ها گروههایی تشکیل شود تا مطالبات جوانان بررسی شود، یادآور شد: باید فضا برای جوانان باز شود تا اظهار نظر کنند و از ایده و نظرات آنها استفاده کنیم.


انتهای پیام

captcha