ثبت‌‌نام مرکز رشد بنیاد فارس‌ المؤمنین(ع) آغاز شد
کد خبر: 3822378
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
ویژه پسران و دختران؛

ثبت‌‌نام مرکز رشد بنیاد فارس‌ المؤمنین(ع) آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مرکز رشد بنیاد فارس‌المؤمنین(ع) از خردسالان و نوجوانان علاقه‌مند به فراگیری قرآن و معارف دینی ثبت‌‌نام می‌‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مرکز رشد بنیاد فارس‌ المؤمنین(ع) وابسته به مسجد حضرت امیر(ع)(واقع در خیابان کارگر شمالی) از میان سه گروه سنی 3 تا 7 سال دختران و 8 تا 12 سال و 13 تا 17 سال ویژه پسران ثبت‌‌نام به عمل می‌آورد.

دوره‌های مرکز رشد این بنیاد با هدف شکوفایی استعدادهای فطری، تقویت و ارتقای بینش و معرفت دینی، دانش و مهارت، ورزش و سلامت با محوریت آموزش، بازی و کارگروهی برگزار می‌شود.

از جمله برنامه‌های ویژه خردسالان می‌توان به آموزش قرآن، رشد تعاملات اجتماعی، قصه‌گویی، آموزش مفاهیم ریاضی و علوم، شناخت دنیای پیرامون، مفاهیم دینی و ارزشی، خلاقیت، نقاشی، مهارت حل مسئله و کار گروهی اشاره کرد.

همچنین پسران در دو گروه سنی نوجوان و جوان، آموزش‌های روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، قرائت، حفظ، تدبر در قرآن، اصول عقائد، احکام و آداب اجتماعی را فرا می‌گیرند و در بخش دانش و مهارت با طبیعت‌شناسی همراه با اردوهای طبیعت‌گردی و... و در بخش ورزش و سلامت با آموزش والیبال و فوتبال و برگزاری اردوهای تفریحی و مسابقات همراه خواهند بود.

لذا علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام برنامه‌های این مرکز می‌توانند به صورت حضوری به این مؤسسه غیرانتفاعی و عام‌المنفعه در تهران، خیابان فاطمی غربی، پلاک ۲۲۲ مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۲۳۲۳۴ تماس بگیرند. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز رشد به نشانی Roshd.Fares.ir در دوره‌های مورد نظر ثبت‌‌نام کنند.
انتهای پیام

captcha