شانزدهمین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود
کد خبر: 3822192
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

شانزدهمین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود

گروه فناوری اطلاعات ــ شانزدهمین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای از از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه جاری، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ شانزدهمین دوره تربیت مربی سواد رسانه‌ای از سوی مؤسسه مسیر رسانه و با همکاری کانون اندیشه جوان برگزار می‌شود.
 
سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل؛ رسانه‌شناسی (کلیات و سطوح سواد رسانه‌ای، جریان‌شناسی صنعت رسانه و کمپین سازی)، رسانه و تربیت (نظریه‌های رشد و یادگیری، تأثیر رسانه بر شخصیت، روش‌های نوین آموزشی، مخاطب‌شناسی و مهارت‌های ارتباطی و تربیت رسانه‌ای در خانواده و منطق و تفکر انتقادی (سپر دفاع روانی، مغالطات کلاسیک و فنون اقناع رسانه‌ای) است.

مدرسان این دوره نیز سعید مدرسی، دکترای علوم تربیتی و مدرس سواد رسانه‌ای، حسین غفاری، پژوهشگر و مدرس سواد رسانه‌ای، سیداحمد موسوی صمدی، دکترای سیاستگذاری فرهنگی و مدرس سواد رسانه‌ای، حسین حق‌پناه، عضو شورای تألیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه‌ای، محمدصادق باطنی، مدیر مدرسه هنر و رسانه آینه، مهدی کاشفی‌فرد، دکترای ارتباطات، آسیه حسینی‌نیکو، دکترای روانشناسی تربیتی و مدرس فبک و زهرا رضانیا، پژوهشگر و مدرس سواد رسانه‌ای هستند.

این دوره در ۹ جلسه آموزشی به‌ مدت ۳۶ ساعت از ۱۶ تا ۳۱ تیرماه جاری، طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۵ تا ۱۹ برگزار می‌شود. در پایان به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی معتبر آموزش سواد رسانه‌ای اعطا می‌شود.

این دوره در محل کانون اندیشه جوان به نشانی خیابان انقلاب، خیابان وصال شیرازی، حدفاصل طالقانی و بلوار کشاورز، کوچه فرهنگی، پلاک ۱۹برگزار می‌شود. همچنین براساس اعلام این کانون، ثبت‌نام گروهی (بیش از پنج نفر) از تخفیف ویژه ۲۰ درصدی و دانشجویان و فعالان فرهنگی نیز از تخفیف ویژه ۱۵ درصدی برخوردار هستند.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این دوره به نشانی https://evnd.co/uUGKT اقدام به ثبت‌نام کنند و یا با مؤسسه مسیر رسانه به شماره (۰۹۳۷۱۱۲۰۰۳۵) تماس بگیرند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی این مؤسسه در شبکه‌های اجتماعی به نشانی @massir_resane و @massiradmin مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha