قرآن‌آموزی آسان با بسته الکترونیک «بصائر ۱»/سبک زندگی، گام دوم آموزش‌های غیرحضوری
کد خبر: 3822186
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

قرآن‌آموزی آسان با بسته الکترونیک «بصائر ۱»/سبک زندگی، گام دوم آموزش‌های غیرحضوری

قره‌شیخلو با اشاره به ویژگی‌های بسته آموزش الکترونیک «بصائر ۱»، گفت: این بسته فرصت قرآن‌آموزی در هر شرایط و فرصت را بری علاقمندان فراهم می‌کند بدین صورت که طی ۱۶ ساعت آموزش‌های روخوانی، روان‌خوانی، ترجمه و پرسمان را به مخاطب ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا، شبستان نوشت: «مهدی قره شیخلو» درباره ویژگی های ـ بسته آموزش الکترونیک غیرحضوری سازمان دارالقرآن الکریم با عنوان «بصائر 1»، بیان کرد: ما حدود 36 سال است که تجربه کار آموزشی در سازمان دارالقرآن الکریم را داریم و 40 عنوان دوره آموزشی برگزار کردیم که طرح تفصیلی، منابع آموزشی، آزمون و گواهینامه دارند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم ادامه داد: شرایط مردم به گونه ای است که فرصت حضور در کلاس های آموزشی را ندارند یا برخی از دستگاه ها می گویند شرایط کاری ما به گونه ای است که نمی توانیم کارمندان را در ساعات اداری از کارشان جدا کنیم، ضمن اینکه علاقه به اجرای برنامه های قرآنی داریم. این موضوعات موجب شد تصمیم بگیریم دوره های آموزشی موجود در این سازمان را تبدیل به نرم افزار کنیم.

وی افزود: بسته آموزش الکترونیک غیرحضوری سازمان دارالقرآن الکریم «بصائر 1» به گونه ای است که افراد می توانند هر زمان که فرصت دارند صبح، ظهر، شب و نیمه شب- و در روزهای تعطیل یا غیر تعطیل از این بسته آموزشی استفاده کنند.

قره شیخلو تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که این بسته آموزشی را در اختیار دستگاه های علاقمند به اجرای فعالیت های قرآنی قرار دهیم.

وی ادامه داد: بسته آموزش الکترونیک غیرحضوری سازمان دارالقرآن الکریم «بصائر 1» در قالب چهار حوزه است و در آینده بسته های دیگر در شش عنوان تهیه می شود و در مجموع، حدود 10 بسته تهیه خواهیم کرد.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: این بسته آموزشی چند وجهی است و قابل اجرا در رایانه و گوشی های همراه است و این موضوع امکان استفاده از آن را در هر فرصت ممکن فراهم کرده است.

وی ادامه داد: بسته آموزش الکترونیک غیر حضوری سازمان دارالقرآن الکریم «بصائر 1» شامل 16 ساعت آموزشی است و در چهار سطح روخوانی، روان خوانی، ترجمه و پرسمان طراحی شده است.

قره شیخلو تاکید کرد: این بسته گام خوبی برای توسعه فعالیت های قرآنی است و شامل 16 ساعت، مفید و مختصر است. امیدواریم موثر باشد و مردم از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در این بسته چندین موضوع که در حوزه قرآنی، عمومیت دارد به صورت سوال و جواب مطرح و منابع آن نیز ذکر شده است. مجید معارف از چهره های معروف دانشگاهی در حوزه قرآنی در تدوین بخش پرسمان بسته آموزش الکترونیک غیر حضوری سازمان دارالقرآن الکریم «بصائر 1» استفاده شده است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در پایان خاطرنشان کرد: گام دوم در انتخاب محتوای بسته های آموزش الکترونیک غیر حضوری این سازمان، در حوزه سبک زندگی است که سال گذشته کتاب هایی با این موضوع تهیه کردیم و امسال ان شاءلله بتوانیم آنها را به بسته های غیر حضوری تبدیل کنیم. باید فضاهای جدید در آموزش قرآن طراحی کنیم تا افراد در ساعات فراغتشان آموزش های لازم را فرا بگیرند.

انتهای پیام

captcha