برگزاری همایش بزرگ قرآنیان در کردستان
کد خبر: 3822071
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

برگزاری همایش بزرگ قرآنیان در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری همایش استانی قرآنیان و تجلیل از فعالان این حوزه همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ستاد بزرگداشت دهه کرامت که امروز، سوم تیرماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تکریم و تجلیل از فعالان قرآنی همایش بزرگ قرآنیان استان به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش همزمان با دهه کرامت در سنندج برگزار می‌شود، افزود: دهه کرامت فرصتی برای گرامیداشت و تبیین فرهنگ قرآنی و نشر معارف رضوی است که باید از این فرصت برای بیش از پیش در راستای نشر مفاهیم قرآنی بهره گرفت.
مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اعلام کرد: در این همایش از فعالان قرآنی در بخش‌های قاریان، حافظان، مرتلان، هنرمندان، خادمان، مفسران، قرآن‌پژوهان، اساتید، مروجان، مربیان، واقفان، مدیران مسئول موسسات قرآنی تقدیر و تجلیل می‌شود.
وی قرائت قرآن توسط قاریان بین‌المللی، ملی و استانی، ابتهال‌خوانی، مداحی، حضور چهره‌های قرآنی کشوری و .. را از دیگر بخش‌های این همایش استانی برشمرد و یادآور شد: تلاش می‌شود همایشی در خور شأن فعالان قرآنی برگزار شود.
انتهای پیام

captcha