نیروی انتظامی حمایت لازم را از آمران انجام دهد
کد خبر: 3822027
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

نیروی انتظامی حمایت لازم را از آمران انجام دهد

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس از فرمانده نیروی انتظامی این استان خواست تا از آمران حمایت لازم را مطابق قانون به عمل آورد.

به گزارش ایكنا از فارس، سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منكر فارس امروز، 3 تیرماه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی این استان گفت:‌ 27 سال است كه ستاد امر به معروف و نهی از منكر تشكیل شده است و قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر 4 سال است که توسط مجلس تصویب شده است.

وی با بیان اینكه هر ساله در جهت هماهنگی بیشتر میان نیروی انتظامی، آمران و مسئولین همایش صیانت از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نیروی انتظامی انتظار دارد از آمران حمایت لازم را مطابق قانون به عمل آورد.

مهدوی اظهار كرد: در استان فارس با محوریت قرار دادن مسجد و امام جماعت آن به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اقدام به تشکیل شوراها در مساجد محله كرده‌ایم و در این بخش یک تعامل تنگاتنگ میان بسیج و نیروی انتظامی را درخواست داریم.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات در اتحادیه‌ها و اصناف همکاری بیشتری باید وجود داشته باشد، گفت :این امکان با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات تخصصی مشترك امکان‌پذیر خواهد بود .
انتهای پیام

captcha