کتابخانه حسینیه ارشاد میزبان دو نمایشگاه قرآنی
کد خبر: 3821857
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

کتابخانه حسینیه ارشاد میزبان دو نمایشگاه قرآنی

گروه ادب ــ دو نمایشگاه موضوعی با عناوین «هجرت در قرآن» و «آرمگاه‌ها و زیارتگاه‌ها» در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

کتابخانه حسینیه ارشاد میزبان دو نمایشگاه موضوعی قرآنیبه گزارش ایکنا؛ کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد با هدف تدبر در قرآن کریم از ۱۸ تا ۳۱ تیرماه شصت و ششمین نمایشگاه موضوعی دوهفتگی خود را با موضوع «هجرت در قرآن» شامل انواع منابع موجود با موضوعات هجرت و مهاجران در قرآن، جایگاه هجرت در مکتب اسلام، انگیزه‌ها و پیامد‌های هجرت، رابطه هجرت و جهاد، هجرت و جهانی کردن اسلام و... در کتابخانه برگزار می‌کند.

پانزدهمین نمایشگاه موضوعی دوهفتگی نیز با موضوع «آرامگاه‌ها و زیارتگاه‌ها» از ۱۵ تا ۲۷ تیر برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با بهره‌گیری از منابع این نمایشگاه، پاسخ پرسش‌های خود در زمینه‌های یادشده را بیابند. این نمایشگاه‌ها با بهره‌گیری از منابع مرجع موجود در کتابخانه، در راستای آشنایی افراد با منابع مرجع و استفاده از این دسته از منابع برای انجام پژوهش برگزار می‌شوند.

یادآور می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷-۲۲۸۹۴۰۰۴ (داخلی ۲۴) تماس گرفته، یا از طریق نشانی www.hepl.ir پرسش‌های خود را با کتابدار آنلاین در میان بگذارند.

انتهای پیام

captcha