پذیرش طلاب پاره‌وقت در مدرسه علمیه غدیریه شیراز
کد خبر: 3821737
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

پذیرش طلاب پاره‌وقت در مدرسه علمیه غدیریه شیراز

گروه معارف ــ مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز از پذیرش طلاب بانوی پاره‌وقت در این مدرسه علمیه خبر داد.

زهرا نعمتی، مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به جذب و پذیرش طلاب در این مركز گفت: مدرسه علمیه غدیریه شیراز اولین مدرسه علمیه سطح دو شیراز است که در سال گذشته دوره پاره‌وقت را راه‌اندازی کرده است.
وی افزود: دوره پاره وقت در این مدرسه علمیه ویژه بانوانی است که به دلیل شرط سنی، مشغله کاری از تحصیل در دوره تمام‌وقت محروم بودند.
مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز اظهار كرد: این برای اولین بار در شیراز است كه یك حوزه علمیه خواهران در دو شیفیت صبح و بعدازظهر با 60 طلبه در حال فعالیت است.
نعمتی اظهار كرد: سعی بر این است که در این حوزه بانوان فرهیخته شهر را سازماندهی کنیم تا بدون شرط سنی با فراغ خاطر، دروس علوم دینی را فراگرفته و به جامعه خدمت کنند.
وی گفت: به‌حمدالله تمامی این طلاب با انگیزه بسیار بالا و شوقی وصف‌ناپذیر در کلاس‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شرکت می‌کنند و باعث ایجاد انگیزه خیلی خوبی برای طلاب تمام وقت شده‌اند.
مدیر مدرسه علمیه غدیریه ضمن اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال گذشته پذیرش دوره پاره‌وقت و تمام‌وقت در این حوزه علمیه صورت می‌گیرد، گفت: پذیرش طلاب پاره‌وقت نیاز مبرم شهر شیراز بود طلاب در این مدرسه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می‌کنند و دغدغه‌ای برای طولانی شدن مدت زمان تحصیل ندارند و در پایان دوره تحصیلی کاردانی و کارشناسی به طلاب مدرک حوزوی داده می‌شود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۹
0
0
پذیرش حوزه چه زمانی شروع میشه؟!
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰
0
0
سلام علیکم
پذیرش حوزه چه زمانی شروع میشه؟!
بنده تماس گرفتم کسی پاسخگو نبود
captcha