فعالیت مركز تخصصی «جامعةالنور» در شیراز
کد خبر: 3821726
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

فعالیت مركز تخصصی «جامعةالنور» در شیراز

گروه معارف ــ مرکز تخصصی جامعةالنور شیراز از اولین مراکز تأسیس شده‌ در سطوح عالی حوزوی خواهران در سطح کشور است که هم اکنون با ۱۷ طلبه در رشته فقه خانواده در حال فعالیت است.

به گزارش ایكنا از فارس، گیتی كلائی، مدیر مركز تخصصی جامعةالنور شیراز امروز، 2 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این مجمع در شیراز گفت: این مركز از اولین مراکز تأسیس شده در سطوح عالی حوزوی خواهران در سطح کشور است که هم اکنون با ۱۷ طلبه در رشته فقه خانواده در حال فعالیت است .
وی افزود: سعی بر این بوده است که در این مرکز از محضر اساتید مبرز و برجسته تخصصی در دروس بهره‌مند شویم و به حمد الهی تمامی اساتید مجمع استاد تمام در سطح استان هستند.
مدیر مرکز تخصصی جامعةالنور با اشاره به اینکه این مرکز غیر از پذیرش طلبه از استان فارس استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان را نیز در این زمینه پوشش داده است، گفت: این افراد اکثرا از اساتید و کادر اجرائی و مسئولین حوزه‌های خواهران هستند .
كلائی اظهار كرد: طلاب در زمان تحصیل در این مرکز ۸۶ واحد درسی را طی می‌کنند که از این میزان ۲۰ واحد به عنوان رساله علمی در پایان سنوات باید ارائه کنند که اولین گروه از این طلاب در آستانه تدوین رساله علمی خود هستند .
مدیر مرکز تخصصی جامعةالنور شیراز در پایان از رایزنی‌های صورت گرفته برای اضافه شدن رشته کلام در این مرکز خبر داد.
انتهای پیام

captcha