تابستانه رادیو قرآن با مجله عصرگاهی «والعصر»
کد خبر: 3821717
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

تابستانه رادیو قرآن با مجله عصرگاهی «والعصر»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شبکه رادیویی قرآن به منظور آغاز فصل تابستان، جُنگ عصرگاهی «والعصر» را با آیتم‌های جذاب و شنیدنی تدارک دیده که به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، برنامه عصرگاهی «والعصر» با هدف ایجاد فضای شاداب و صمیمانه با رویکرد بیان اخبار و اطلاعات قرآنی کشور روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ به روی آنتن می‌رود.
این مجله عصرگاهی با رویکرد اطلاع‌رسانی به موضوعاتی از قبیل چگونگی بهره‌مندی از قرآن در همه امور زندگی و داشتن زندگی قرآنی(روزانه یک آیه و یک موضوع)، اطلاع‌رسانی به‌روز، پویا و فعال از فعالیت‌ها، جلسات و رویدادهای قرآنی در سراسر کشور خواهد پرداخت.
اطلاع‌رسانی از نیازها و مشکلات بانوان قاری و فعال قرآنی کشور به صورت یک روز در هفته، گفت‌وگو با اساتید پیشکسوت و فراموش شده کشور، اشاره به فعالیت‌های قرآنی شهرستان‌ها، آیتم جذاب و عصرگاهی ویژه کودکان و نوجوانان، معرفی نوجوانان موفق قرآنی و اطلاع‌رسانی از جلسات قرآن خارج از کشور، آشنایی با فعالیت‌های قرآنی سازمان‌ها و نهادهای مختلف در فصل تابستان از جمله بخش‌های این برنامه است.
یادآور می‌شود، جنگ عصرگاهی «والعصر» از شنبه اول تیرماه به تهیه‌کنندگی محبوبه کلانتر و با اجرای مهدی صفری از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.
انتهای پیام

captcha