مساجد به گروگان برخی افراد درآمده است
کد خبر: 3821712
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

مساجد به گروگان برخی افراد درآمده است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه عاشورا، با ابراز تاسف از اینکه کارکرد مساجد را بسیار حداقلی در نظر گرفته‌ایم، گفت: مسجد می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل و فصل کند ولی متاسفانه مساجد در برخی شهرها به گروگان افراد در آمده است باید حصارها را برداریم.

امام راحل به پشتوانه مساجد علیه طاغوت قیام کرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، دوم تیرماه در آیین افتتاحیه طرح «محله مهربانی»، گفت: امام خمینی(ره) نهضت خود را از مساجد و به پشتوانه آن‌ها آغاز کرد و بدون تکیه بر ظرفیت رسانه‌های نوظهور و حتی امکان استفاده از ابزاری چون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، علیه طاغوت سازماندهی کرد.

وی با ابراز تاسف از اینکه کارکرد مساجد را بسیار حداقلی در نظر گرفته‌ایم، تاکید کرد: مسجد می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات جامعه را حل و فصل کند ولی متاسفانه مساجد در برخی شهرها به گروگان افراد در آمده است باید حصارها را برداریم.

سردار خرم یادآور شد: مسجد محل تشکیلات اسلامی و تنها جایی است که توان اجتماع همه اقشار را دارد؛ بنابراین باید محل کادرسازی انقلاب اسلامی و تربیت دینی و انقلابی نسل‌های مختلف باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با برشمردن ارکان مسجد چون امام جماعت، هیات امنا، مامومین و نمازگزاران، تشکل‌های فعال در مساجد، ابراز امیدواری کرد با همکاری این ارکان، محله مهربانی ابزاری به سمت تحقق مسجد تراز انقلاب اسلامی حرکت کند.

سردار خرم خرم اضافه کرد: دست و بازوی آن فرمانده پایگاهی را می‌بوسم که با کمک هیئت امنا و در خدمت امام جماعت، مسجدی فعال و پویا سازمان داده است.

انتهای پیام

captcha