افزایش میزان جوایز جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
کد خبر: 3821706
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

افزایش میزان جوایز جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

گروه مسابقات ــ بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود که از جمله ویژگی‌های این دوره می‌توان به افزایش میزان جوایز مرحله نهایی اشاره کرد.

افزایش میزان جوایز جشنواره قرآنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

عدالت نعمتی، مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به برگزاری بیست‌‌‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، گفت: مرحله مقدماتی این جشنواره از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و فروردین‌ماه 98 به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود، افزود: مرحله نیمه‌نهایی، که بخشی از آن بررسی، داوری و ارزیابی آثار دریافتی در رشته‌های غیرکتبی و آوایی است، نیز از روز دهم تیرماه به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: در مرحله نهایی برگزیدگان بخش‌ها و رشته‌های مختلف حضور خواهند داشت و طی روزهای دوم تا پنجم شهریورماه در مشهد برگزار می‌شود.
نعمتی در ادامه به افزایش رشته‌های این دوره از جشنواره در قیاس با ادوار گذشته پرداخت و اظهار کرد: سال گذشته جشنواره در شش بخش و 23 رشته برگزار شد، اما امسال تعداد رشته‌ها به 28 رشته رسیده است.
وی گفت: در این دوره رشته‌های فیلم کوتاه،‌ کانال‌های فضای مجازی،‌ مقاله‌نویسی،‌ تلخیص کتاب و سبک زندگی اسلامی به مجموع مسابقات اضافه شده است که بر همین اساس در بخش آوایی شش رشته، در بخش معارفی 9 رشته، در بخش ادبی هشت رشته، در بخش فناوری سه رشته و در بخش پژوهشی نیز دو رشته در نظر گرفته شده است.
نعمتی در مورد میزان استقبال از این دوره و آمار شرکت‌کنندگان بیان کرد: آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره بعد از مرحله نیمه‌نهایی، که طی روزهای آینده در مشهد برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.
وی در پایان از افزایش میزان جوایز این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: جوایز این دوره در مقایسه با ادوار گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. در این دوره به نفرات اول تا سوم به ترتیب کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات(یک میلیون تومان) و کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس(هشتصد و هفتصد هزارتومان) اعطا می‌شود.

انتهای پیام

captcha