سرنگونی پهپاد آمریكایی باعث غرور ملی ایرانیان و حیرت تمام دنیا شد
کد خبر: 3821632
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

سرنگونی پهپاد آمریكایی باعث غرور ملی ایرانیان و حیرت تمام دنیا شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت شیراز آمده است: «اقدام انقلابی و شجاعانه دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و رادار‌گریز آمریکای جنایتکار باعث غرور ملی تمام مردم ایران اسلامی و حیرت تمام جهان گشت».

به گزارش ایكنا از فارس، در پی سرنگونی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریكایی توسط دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جامعه روحانیت شیراز بیانیه‌ای صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:‌
بسم الله الرحمن الرحیم
من از سپاه راضی هستم و به هیچ ‏وجه نظرم از شما برنمی‏‌گردد. اگر سپاه نبود، كشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‏‌دارم. چشم من به شماست. شما هیچ سابقه‏‌ا‌ی جز سابقه اسلامی ندارید. امام خمینی(ره)
مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی
هدف از تشكیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن و كوشش در راه تحقق آرمان‏‌های الهی و تقویت توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بوده است.
سپاه پاسداران به‌عنوان بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران، نقش بزرگی در بیداری ملت‌های مسلمان و مستضعف در برابر مستکبرین عالم به‌ویژه شیطان بزرگ داشته است. سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت ایران و برآمده از متن ملت ایران است و در طول عمر بابرکت خود برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد‌.
اقدام انقلابی و شجاعانه، دلیر‌مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و رادار گریز آمریکای جنایتکار باعث غرور ملی تمام مردم ایران اسلامی و حیرت تمام جهان گشت و عدم سرنگونی هواپیمایی که حامل تعدادی از نیروی نظامی آمریکا بوده به جهانیان اثبات کرد که نظام اسلامی در کنار اقتدار خود دارای روحیه رأفت اسلامی و انعطاف‌پذیری است.
فرزندان این انقلاب به خوبی نشان دادند که هر جا روی پای خود ایستاده و به توان خود ایمان آورده‌اند توانسته‌اند تمامی دنیا را حیرت‌زده کنند و عصبانیت و سردرگمی دولت‌های جنایتکار جهان از جمله آمریکا و اسرائیل و اذناب آنان در منطقه از جمله دولت سعودی نشان از قدرت ایمان فرزندان ایران اسلامی است و در جواب آنها باید گفت «از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید».
جامعه روحانیت شیراز ضمن تحسین این اقدام انقلابی و اعلام حمایت و پشتیبانی قاطع خود از اقدام ارزشمند سپاه همیشه قهرمان از آحاد مردم ولایتمدار درخواست دارد که با حفظ وحدت و برادری مانع از نفوذ بیگانگان و منافقین کور دل در میان خود شده و از مسئولان اجرایی نیز درخواست دارد که هر چه سریع‌تر فضای غبارآلود اقتصادی کشور را با برنامه‌ریزی دقیق و مدون التیام بخشیده و موجبات خشنودی مردم صبور و بردبار را در زمینه معیشتی فراهم سازند.
انتهای پیام

captcha