معلمان دانش‌آموزان را با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا کنند
کد خبر: 3821585
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

معلمان دانش‌آموزان را با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی آشنا کنند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری کلیه دستگاه‌های متولی و مسئول نسبت به تأثیرات شبکه‌های اجتماعی بر سبک زندگی مردم گفت: مربیان و معلمان باید نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مضرات شبکه‌های اجتماعی احساس مسئولیت بیشتر داشته و این آسیب‌ها را به دانش‌آموزان بشناسانند.

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان امروز، دوم تیرماه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف استان با اشاره به جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آموزه‌های اسلامی، اظهار کرد: فلسفه قیام حضرت امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.
وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی دقیق، برنامه‌ها محقق می‌شود، افزود: آموزش و پرورش یکی از حلقه‌های اساسی و دستگاه‌‌هایی است که می‌تواند در راستای توسعه و تعمیق فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف نقش مؤثری داشته باشد.
قربانی با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری کلیه دستگاه‌های متولی و مسئول نسبت به تأثیرات شبکه‌های اجتماعی بر سبک زندگی مردم گفت: مربیان و معلمان باید نسبت به آگاه‌سازی دانش‌آموزان از مضرات شبکه‌های اجتماعی احساس مسئولیت بیشتر داشته و این آسیب‌ها را به دانش‌آموزان بشناسانند.
وی با اشاره به نقش‌آفرینی کلیه عوامل مدرسه در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان گفت: در این راستا باید کلیه عوامل مدرسه تمام توان خود را برای تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان بکار گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان پرداخت و خواستار تمهید مقدمات لازم و کیفی‌سازی فعالیت‌ها شد و گفت: در اجرای برنامه باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود.
وی در پایان بر ایمنی فضا و سلامت دانش‌آموزان و مراقبت‌های لازم بر فعالیت‌های تابستانی تاکید کرد و یادآور شد: باید از مربیان متعهد و متخصص برای غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده کرد و ضرورت دارد فعالیت‌ها نیز مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha