تقویت جبهه انقلاب اسلامی؛ رویكرد سازمان تبلیغات اسلامی
کد خبر: 3821407
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

تقویت جبهه انقلاب اسلامی؛ رویكرد سازمان تبلیغات اسلامی

گروه اجتماعی ــ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه راهبرد این سازمان تربیت انسان متعهد و معتقد است، گفت:‌ یکی از حوزه‌های رویکردی سازمان تبلیغات اسلامی تقویت جبهه انقلاب است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، اول تیرماه با حضور در شهر صدرا و در جمع مردم این شهر با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: راهبرد سازمان تبلیغات اسلامی تربیت انسان متعهد و معتقد است.
وی با اشاره به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: لازمه جامعه‌پردازی در این بیانیه، توجه به ظرفیت جوانان و نخبگان و تقویت روحیه جهادی مسئولان و مردم است.
مهرابی ادامه داد: یکی از حوزه‌های رویکردی سازمان تبلیغات اسلامی تقویت جبهه انقلاب است كه در این زمینه به خصوص به بحث استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان توجه می‌كنیم.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب خودآگاهی‌ها، رصد فرصت‌ها و تهدیدها را باید تشخیص داد.
مهرابی با انتقاد از ضعف زیرساخت‌های فرهنگی در شهر صدرا نیز گفت: متأسفانه توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در پروژه‌های عمرانی در شهرک های جدید شیراز لحاظ نمی‌شود.
انتهای پیام

captcha