هم‌صحبتی با دیگران هنر سیاستمدار مسلمان است
کد خبر: 3821078
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

هم‌صحبتی با دیگران هنر سیاستمدار مسلمان است

گروه اجتماعی ــ نائب رئیس اول مجلس با بیان اینکه هنر سیاست‌مداران مسلمان این است که بتوانند با دیگران هم‌صحبت و برادر شده و دست به دست هم دهند، گفت: انسان موجودی خلاق، پویا و توانمند است و این برازنده ما مسلمانان است که بتوانیم چنین خلاقیتی را در خودمان، در جامعه و بین انسان‌ها ایجاد کنیم.

مقابل زور و قلدری خواهیم ایستادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، روز گذشته، 30 خردادماه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی، گفت امید است هنرمندان با هنر خود پیام دوستی، صلح و صمیمیت را به کشورهای اسلامی انتقال دهند و دست به دست هم دهند و اجازه ندهند شخصی مانند ترامپ ما مسلمانان را به جان هم بیاندازد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مسلمان ایستاده‌ایم و سرخم نخواهیم کرد، اظهار کرد: با تمام مسلمانان دست خواهیم داد، اما مقابل زور و قلدری خواهیم ایستاد، زیرا خداوند این اراده را در مسلمانان ایجاد کرده که قادر باشند روی پای خودشان بایستند.

پزشکیان یادآوری کرد: مسلمانان قادرند از سنگ سیاه طلا درست کنند و ملتی که میإفهمد و خدا را عبادت می کند، جز خدا در مقابل کسی سر خم نمی‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انسان موجودی خلاق و خداگونه است، ادامه داد: هنرمندان با خلاقیت و توانمندی خود آنچه را در ذهن، درون و رفتار انسان نهفته است، خلق می‌کنند و در این راه بین زن و مرد فرقی وجود ندارد.

وی گفت: انسان موجودی خلاق، پویا و توانمند است و این برازنده ما مسلمانان است که بتوانیم چنین خلاقیتی را در خودمان، در جامعه و بین انسان‌ها ایجاد کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسلمانان باید در زیر پرچم اسلام و رسول خدا(ص) باید دست به دست هم دهند و دست از اختلاف برداریم و اجازه ندهیم بیگانگان اختلاف بین ما بیاندازند.

پزشکیان افزود: هنر سیاست‌مداران مسلمان این است که بتوانند با دیگران هم‌صحبت و برادر شده و دست به دست هم دهند.

وی خطاب به هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره گفت: کار و رفتار شما گویاتر از پیام ماست، زیرا کار شما حک می‌شود و مقابل دیدگان قرار می‌گیرد اما پیام پخش می‎شود و از بین می‌رود.

پزشکیان با بیان اینکه هنر وقتی در جایی حک می‌شود به نسل‌های بعدی پیام خودش را می‌رساند، افزود: ما اگر از گذشته خبری داریم، در سایه هنرهایی که حک شده یا ساختارهایی است که ساخته شده است و از این طریق از نحوه زندگی آنان با خبر می‌شویم.

انتهای پیام

captcha