راهیان نور؛ بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید
کد خبر: 3821069
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

راهیان نور؛ بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: راهیان نور بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان و فعال جامعه است.

راهیان نور بهترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، روز گذشته، 30 خردادماه در دیدار با مسئولان اعزام کاروان‌های راهیان نور استان، گفت: اگر می خواهیم کشورمان مقابل تهدیدات دشمنان بیمه شود باید این فرهنگ را به نسل جوان جامعه تزریق کنیم.
وی تصریح کرد: باید ایثارگری‌های رزمندگان و عزیزان جهاد سازندگی را که در کنار نیروهای مسلح فداکارانه جنگیدند، توسط راویان اصلی جنگ به نسل جوان گفته شود چون این موضوع شائبه دروغ و تحریف را ازبین می برد.
آل‌هاشم تاکید کرد: عزت و اقتدار شوکتی که رهبر عزیزمان در دیدار نخست وزیر ژاپن در مقابل پیام رئیس‌جمهور آمریکا از خودشان نشان داده‌اند به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان دفاع مقدس است.
امام جمعه تبریز افزود: مقام معظم رهبری مقاومت را به معنای عبور از موانع می‌دانند پس نباید اجازه دهیم آمریکایی‌ها به ما نزدیک شود چون هر جایی که خواستند جلو بیایند ما یک قدم عقب رفتیم و هر جایی که مقاومت کردیم عقب نشینی کردند.
وی خاطرنشان کرد: تمرکز بر مسئله اصلی امروز یعنی اقتصاد کشور رونق تولید- بهبود فضای کسب کار- ارزش پول ملی و بسیاری مسائل دیگر مهم است وباید به این مساله توجه داشته باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، یکی دیگر از شروط ادامه راه شهدا را ضرورت ایجاد امید در مردم دانست و افزود: برای شکوفایی انقلاب باید از جوانان و نسل جدید در مسئولیت های اجرایی استفاده کنیم پس با هر سلیقه‌ای که باشیم برای عزت و عظمت کشور فکر کرده و از جناح بازی ها دوری کنیم.
انتهای پیام

captcha