سرافرازی پایدار و استقامت ملت ایران دشمنان را به خاک مذلت نشاند
کد خبر: 3820962
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

سرافرازی پایدار و استقامت ملت ایران دشمنان را به خاک مذلت نشاند

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ایثار و فداکاری شهدا، صبر و مقاومت خانواده شهدا، حماسی بودن ایثارگران، سرافرازی پایدار و ایستادگی ملت موجب شد که بتوانند دشمنان را به خاک مذلت بنشانند.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در ورزشگاه شش هزار نفری ۲۲ گولان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهدای گرانقدر دارای جایگاه بسیار والایی نزد خداوند متعال هستند.
وی افزود: کسانی که در راه خدا جهاد می کنند، چه شهدا و چه پیروزمندان میدان نزد خداوند متعال ثمره این ایثار و فداکاری خود را دریافت خواهند کرد چراکه از جان خود گذشتند تا از دین خداوند دفاع کنند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: ایثار و فداکاری شهدا، صبر و مقاومت خانواده شهدا، حماسی بودن ایثارگران، سرافرازی پایدار و ایستادگی ملت موجب شد که بتوانند دشمنان را خاک مذلت بنشانند.
وی عنوان کرد: شهدا و ابثارگران موجب شدند که این عزت، افتخار، عظمت، اقتدار و ... کنونی نصیب ملت ایران شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش، سرزمین فداکاری های بزرگ است که حاضر بودند تا جان خود را فدا کرده اما یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد.
وی اعلام کرد: دشمنانی که فکر می‌کردند استان کردستان مکانی امن برای آنهاست امروز ببینند که چه امنیتی در کردستان برقرار است و شهدای انصار و مهاجر جان خود را برای برقراری این امنیت گذاشتند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: ایثار، افتخار، وفاداری، فداکاری مردم این سرزمین به حدی است که جانشان را برای حفاظت و حراست از این ملت گذاشتند.
وی عنوان کرد: مردم اسان کردستان اعم از زن و مرد، پیر و و جوان، عالمان و اندیشمندان در قالب نیروی پیشمرگ مسلمان از خاک وطن حفاظت و حراست کردند.
وی به ایثار و فداکاری شهید ملاحیدر فهیم اشاره و بیان کرد: شهید ملا حیدر فهیم از شهدای است که نیروی منافقان دو ماه وی را در کوه ها گرداندند تا یک کلمه توهین به امام راحل کند اما وی شهادت را به این امر ترجیح داد.
وی به شهادت شهید ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی در ماه مبارک رمضان اشاره و اعلام کرد: شهید ماموستا شیخ الاسلام بعد از خطابه قراء خود در محضر رهبری(مدظله العالی) و بیانات وحدت بخشش به شادت می رسد و شهید ماموستا عالی بعد از آنکه اعلام می کند که مذهب تشیع
نزدیک‌ترین مذهب به شافعی است، به شهادت می رسد.
وی عنوان کرد: این شهادت‌ها نشان می‌دهد که دشمنان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران همواره در هراس هستند.
وی در پایان از ایثار و فدکاری خانواده شهدا و برگزار کنندگان کنگره ۵۴۰۰ شهید قدر دانی کرد.
انتهای پیام

captcha