هدف دشمن از جنگ اقتصادی غفلت نسبت به مسائل فرهنگی است
کد خبر: 3820795
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

هدف دشمن از جنگ اقتصادی غفلت نسبت به مسائل فرهنگی است

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: یکی از اهداف دشمن از جنگ اقتصادی، غفلت جامعه از مسائل فرهنگی است، در حالی که انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی است و نباید شاهد دهن‌کجی به ارزش‌ها باشیم.

هدف دشمن از جنگ اقتصادی غفلت جامعه از مسائل فرهنگی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، امروز در دیدار جمعی از پدران شهدا و رزمندگان دفاع مقدس  گفت: اگر جوانان پاک ما در مقابل متجاوزان و دشمنان انقلاب سینه سپر نمی‌کردند معلوم نیست که امروز نام و نشانی از ایران اسلامی باشد؛ بنابراین آحاد مردم باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشند.
وی با بیان اینکه حضور در هر مراسمی که به نام شهدا برگزار می‌شود مایه افتخار و سربلندی است، افزود: خدمت به خانواده‌های شهدا را وظیفه دینی و اخلاقی خود می‌دانیم.
پورمحمدی، با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بزرگی است که در این شرایط سخت نصیب مسئولان کشور شده است، گفت: ما مدیون انقلاب و نظام هستیم و باید حق‌شناس و قدردان باشیم و در این راه محتاج دعای خیر پدران و مادران شهدا و ایثارگران عزیز هستیم.
وی افزود: هیچ مدیری بدون پشتوانه افراد باتجربه و آگاه موفق نمی‌شود و ما نیز به عنوان مدیران استان از دیدگاه‌ها و نظرات خانواده‌های شهدا به‌عنوان گروه مرجع و مورد اعتماد مردم استقبال می‌کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در یک جنگ اقتصادی قرار داریم، افزود: برای اینکه جامعه به باور عمومی در این زمینه برسد نیازمند کار فرهنگی هستیم و خانواده‌های شهدا می‌توانند در این خصوص موثر باشند.
پورمحمدی افزود:‌ یکی از اهداف دشمن از جنگ اقتصادی، غفلت جامعه از مسائل فرهنگی است، در حالی که انقلاب ما یک انقلاب دینی و فرهنگی است و نباید شاهد دهن‌کجی به ارزش‌ها باشیم.
وی افزود: البته بخش عمده‌ای از مشکلات و ناهنجاری‌های فرهنگی هم ریشه اقتصادی دارد و اگر بتوانیم مسأله اشتغال جوانان را حل کنیم بسیاری از مشکلات فرهنگی هم حل می‌شود.
پورمحمدی گفت: کارهای بزرگی در حوزه اشتغال‌زایی استان در حال انجام است که با اجرای آنها در صنایعی مانند مس، نفلین‌سینیت و خودروسازی، ده‌ها هزار فرصت شغلی برای جوانان استان ایجاد خواهد شد.
در این دیدار صمیمی، پدران شهدا و ایثارگران دفاع مقدس نیز ضمن قدردانی از حسن توجه استاندار آذربایجان شرقی به مسائل ایثارگران و خانواده‌های شهدا، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف بویژه موضوعات فرهنگی جامعه بیان کردند.

انتهای پیام

captcha