ضرورت تشریح بیانیه‌ گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه
کد خبر: 3820545
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ایلام عنوان شد؛

ضرورت تشریح بیانیه‌ گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه

گروه اجتماعی – امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام بر لزوم تشریح بیانیه‌ گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه تاکید و آموزش و پرورش ایلام هم برای این مهم اعلام آمادگی کرد.

ضرورت تشریح بیانیه‌ گام دوم انقلاب برای آحاد جامعه
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، امروز بیست و هشتم خرداد ماه در سومین جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش استان ایلام، اظهار کرد: برای تقویت و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش و پرورش خود دارای امکانات خوبی است اما در این راستا می توان از امکانات موجود و توان سایر ادارات که به نحوی با موضوع مرتبط می‌شوند استفاده کرد.
وی با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم حافظیف رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: خیرین بازوی کارآمد و توانمندی برای آموزش و پرورش هستند و خدمات زیادی به دستگاه تعلیم و تربیت کشور و استان دارند.
نماینده عالی دولت در استان در خصوص املاک مازاد و بلااستفاده آموزش و پرورش در منطقه «چوار» تصریح کرد: تصمیم گیری در راستای اجرای بند ۴ ماده ۱۳ قانون شورای آموزش و پرورش باید منطبق  با قانون باشد و هر اقدامی در این خصوص تا جایی که قانون اجازه دهد از نظر شورای آموزش و پرورش منعی ندارد.
وی با بیان اینکه بیانیه‌ی گام دوم انقلاب که از طرف مقام معظم رهبری صادر شد، پایه و اساس حرکت و ادامه انقلاب است و برای تداوم انقلاب حتما لازم است در این راستا حرکت عملی صورت گیرد و توجه به این بیانیه و راهبردهای آن قطعا کشور را به شکوفایی و پیشرفت روزافزون خواهد رساند و دستگاه‌ها موظف به حمایت از اجرای طرح های مرتبط با تحقق بیانیه ی گام دوم هستند.
اسفندیار رستم‌زاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست، اظهار کرد: لزوم تشریح و تفهیم هرچه بیشتر بیانیه در میان آحاد مردم خصوصا دستگاههای اجرایی احساس می شود و چنانچه دستگاه‌های دولتی جهت آموزش نیاز به محتوی آموزشی داشته باشند آموزش و پرورش استان آمادگی تولید محتوی را دارد.
انتهای پیام
captcha