۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد
کد خبر: 3820487
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

۱۲۰ میلیون تومان کمک‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شد

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز از ارسال کمک‌های غیرنقدی برای مناطق سیل‌زده کشور به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 28 خردادماه در حاشیه ارسال كمك‌های غیرنقدی به مناطق سیل‌زده كشور گفت: با همکاری حوزه مقاومت بسیج 4 بلال و مجموعه نیکوکاری منهاج‌الهدی شیراز 3 کامیون وسائل مورد نیاز زندگی به ارزش 120 میلیون تومان به مناطق سیل‌زده ارسال شد.
وی افزود: امسال با توجه به وقوع سیل در استان فارس و برخی از استان‌های کشور که باعث بروز خسارت‌هایی به هموطنان شد شاهد حضور مردم در صحنه‌ها و کمک به سیل‌زدگان بودیم.
علی‌پور اظهار كرد: بسیجیان سپاه بقیةالله(عج) شیراز در لحظه اول سیل در موضوعات خدمات‌رسانی، امدادرسانی، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدامات خوب و برجسته‌ای انجام داده اند که به داشتن چنین بسیجیانی افتخار می‌کنیم.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز یادآور شد: سپاه بقیةالله(عج) علاوه بر کمک‌های خوب به سیل‌زدگان در شهر شیراز در تأمین و تجهیر و تعمیر منازل با ارسال 4 تریلی کمک‌های مردمی در قالب وسایل زندگی شامل پتو، پوشاک، وسائل گرم، انواع کنسروجات و خوراکی‌ها و...برای كمك به دو استان خوزستان و لرستان نقش ایفا كرده است.
وی یادآور شد: گروه‌های جهادی استان فارس اعزام شده به استان‌های سیل زده خوزستان و لرستان، نیاز منازل سیل‌زده را شناسائی كردند و بعد از بازگشت با پیگیری از طریق خیران این نیازمندی‌ها را به ارزش 120 میلیون تومان خریداری و ارسال كردند.
علی‌پور اظهار كرد: این کمک‌های غیر نقدی شامل 12 عدد یخچال، 46 عدد پنکه، 40 عدد کولرآبی و 12عدد آب گرم‌کن است که بارگیری شده و جهت استفاده به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز ضمن تشکر از زحمات مجموعه منهاج‌الهدی و حوزه 4 بلال برای تهیه وسائل مورد نیاز زندگی در مناطق سیل‌زده گفت: اجرای طرح همبستگی جهاد ملی برای جبران خسارت به هم‌وطنان در مناطق سیل زده در قالب طرح هر مسجد؛ یک منزل و هر کاسب یک کالا شروع شده است.
انتهای پیام

captcha