فرهنگ قرآنی را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم
کد خبر: 3820408
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

فرهنگ قرآنی را در جامعه بیش از پیش گسترش دهیم

گروه معارف ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد با تأکید بر پررنگ‌‌سازی نقش قرآن در زندگی جوانان، گفت: همه باید در راستای اعتقادی و قرآنی‌کردن هر چه بیشتر و رسالت مهم خود که همانا اعتلای دین و گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه بوده تلاش کنیم.

نقش قرآن در زندگی جوانان پررنگ شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ناصرهدایتی،‌ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد، روز گذشته، 28 خرداد‌ماه در آئین اختتامیه طرح با قرآن در رمضان در این شهرستان با بیان اینکه حجم فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سعی خواهد شد که تا پایان سال جاری با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.
وی شرکت قاریان شاخص استانی و کشوری را در این مراسم نورانی از نقاط قوت این طرح عظیم خواند، افزود: مؤسسات قرآنی شهرستان سهم بسزایی در اجرای باشکوه این طرح داشتند.
هدایتی با اشاره به اینکه همواره باید با قرآن باشیم و از دستورات این کتاب در همه جنبه‌های زندگی بهره بجوییم، ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان، ایجاد فضای معنوی در سطح جامعه و بهره‌گیری از ماه پر‌برکت رمضان از جمله اهداف اجرای طرح‌های قرآنی در سطح این شهرستان بوده است.
وی بیان کرد: برگزاری این مراسم با شکوه در ماه رمضان مقدمه‌ای است تا افراد در سایر ایام سال این ارتباط با قرآن را حفظ کرده و با مراجعه به دارالقرآن‌ها در مسیر فراگیری و آموزش قرآن قرار گیرند.
هدایتی با تاکید بر پر رنگ‌تر سازی نقش قرآن در زندگی جوانان، اظهار کرد: همه باید در راستای اعتقادی و قرآنی کردن هر چه بیشتر و رسالت مهم خود که همانا اعتلای دین و گسترش فرهنگ ارزشی در جامعه بوده تلاش کنیم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از قاریان و عوامل اجرایی طرح بزرگ با قرآن در رمضان تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha