ضرورت ارائه طرح‌های متنوع برای گذراندن اوقات فراغت
کد خبر: 3820402
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

ضرورت ارائه طرح‌های متنوع برای گذراندن اوقات فراغت

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ارائه طرح‌های عمومی متنوع که به نحوی به کیفیت و کمیت اوقات فراغت کمک می‌کند در استان ‌ضروری و حیاتی است.

ضرورت ارائه طرح‌های متنوع برای اوقات فراغتحجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، بیان کرد: ارائه طرح‌های عمومی متنوع که به نحوی به کیفیت و کمیت اوقات فراغت کمک می‌کند، ضروری و حیاتی است.
وی ادامه داد: انجام دادن تفریح‌های سالم از ابتلای بسیاری از بیماری‌های روحی و جسمی جلوگیری کرده و موجب شکوفایی ذوق و توانایی افراد می‌شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسانجنوبی با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، بیان کرد: طی سال گذشته برگزاری ۱۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان مصوب شده بود که در خراسان‌جنوبی ۲۶۶ پایگاه برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۰ پایگاه شهری و ۱۴۶ پایگاه روستایی بودند که با هدف ارتقاء سطح فرهنگ دینی و اجتماعی قشر جوان و نوجوان این پایگاه‌ها تشکیل شدند.
سلم‌آبادی با بیان اینکه طی سال گذشته 7704 نفر در کارگاه‌های اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی استان شرکت کردند، افزود: امید است در سال جاری بتوانیم برنامه‌های مطلوبی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ارائه دهیم.
وی با اشاره به اهمیت توجه به اوقات فراغت جوانان، بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند در حوزه فراغت جوانان و نوجوانان ورود کنند.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خواستار توجه ویژه به پایگاه‌های اوقات فراغت در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شد و خاطرنشان کرد: طرح استعدادیابی در این پایگاه‌ها در راستای شناسایی و پرورش خلاقیت و استعداد جوانان و نوجوانان اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha