معلمان قرآن همدان به تدریس در رشته تخصصی خود بازمی‌گردند
کد خبر: 3820379
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
با پیگیری اتحادیه کشوری؛

معلمان قرآن همدان به تدریس در رشته تخصصی خود بازمی‌گردند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان همدان بیان کرد: طی صحبت‌های صورت گرفته با پورداود، مدیر‌کل آموزش و پرورش و قول مساعدت ایشان، به زودی ۲۵ معلم قرآن به مرکز استان اعزام و از این پس در مرکز مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.

یکی از مطالبات جامعه قرآنی همدان در آستانه تحقق استجواد سعیدی، رئیس اتحادیه مدغم مؤسسات قرآنی استان همدان و عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از مطالبات جامعه قرآنی استان در آستانه تحقق است.
وی با بیان اینکه در دیدار فعالان قرآنی استان با نماینده ولی فقیه موضوع به‌کارگیری معلمان قرآن در شهرستان‌های استان مطرح شد، گفت: حدود ۶ سال پیش تعدادی از معلمان قرآن جذب شده در آموزش و پرورش، به عنوان مربیان پرورشی به شهرستان‌ها انتقال یافته و در آن مجموعه مشغول به کار شدند.
سعیدی بیان کرد: در حال حاضر 25 معلم قرآن با حکم رسمی در شهرستان‌های استان مشغول به تدریس هستند که جامعه قرآنی در دیدار فعالان قرآنی استان با نماینده ولی فقیه خواهان استفاده از این ظرفیت در مرکز استان بودند.
عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری اظهار کرد: خوشبختانه طی صحبت‌های صورت گرفته با پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش و قول مساعدت وی، به زودی 25 معلم قرآن به مرکز استان اعزام و از این پس در مرکز مشغول به ارائه خدمات خواهند بود.
انتهای پیام

captcha