مهارت‌آموزی؛ محور اصلی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان
کد خبر: 3820290
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
در جلسه هماهنگی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان کوهبنان مطرح شد؛

مهارت‌آموزی؛ محور اصلی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان ضمن تأکید بر تحقق شعار سال(رونق تولید) که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، محور اصلی اوقات فراغت را مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دانست.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علی عسکری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان، 27 خردادماه در جلسه هماهنگی غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان ضمن تأکید بر تحقق شعار سال(رونق تولید) که توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، محور اصلی اوقات فراغت را مهارت‌آموزی دانش‌آموزان دانست.
وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی برگزاری زمان و مکان کلاس‌ها در سطح شهرستان، اظهار کرد: با توجه به امکانات موجود سعی شود در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و... از مربیان مجرب استفاده شود.
عسکری گفت: اداره آموزش و پرورش در جهت همکاری و هماهنگی با سایر ارگان‌ها آمادگی خود را اعلام داشته و از هرگونه اقدامی که بتواند دانش‌آموزان شهرستان را به نقطه هدف برساند و ایشان را در زمینه‌های مختلف توانمند کند، دریغ نخواهد کرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کوهبنان بیان کرد: برنامه کلاس‌ها رسماَ از تاریخ پنجم تیرماه آغاز خواهد شد و فعالیت‌های تابستانه در چهار کانون(دو کانون در بخش مرکزی و دو کانون در بخش طغرالجرد) و یک دارالقران در شهرستان انجام خواهد شد.
یادآور می‌شود، جلسه هماهنگی غنی‌سازی اوقات فراغت و فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان کوهبنان، 27 خردادماه با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی وهنری و دارالقرآن این شهرستان برگزار شد و هر یک از حاضران نقطه نظرات خود را بیان کردند.
نامجو‌کوهبنانی
انتهای پیام
captcha