مشارکت نیکوکاران در اطعام نیازمندان ۲.۵ برابر رشد کرده است
کد خبر: 3820081
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
در ۳ ماهه نخست امسال؛

مشارکت نیکوکاران در اطعام نیازمندان ۲.۵ برابر رشد کرده است

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از رشد ۲.۵ برابری مشارکت نیکوکاران در بخش اطعام نیازمندان طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ خبر داد.

مشارکت نیکوکاران در اطعام نیازمندان 2.5 برابر رشد داشتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حسین گیلاسی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: اطعام مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه قالب اهدای سبد کالا، توزیع غذای گرم و پذیرایی در سفره‌های اطعام با مشارکت خیران صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه اطعام نیازمندان بیشتر در مناسبت‌های مذهبی مانند ماه رمضان و محرم متجلی می‌شود، ادامه داد: در اطعام نیازمندان کمک‌ها به‌صورت نقدی و یا اهدای کالا از طریق دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و در کمترین زمان و با توجه به نیت خیران در امور نیازمندان هزینه شد.
گیلاسی بیان کرد: تلاش بر این است تا همه مددجویان تحت حمایت از سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و یا سبد کالا بهره‌مند شوند.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی، بهره‌مندی مددجویان تحت حمایت از اطعام مددجویان را با توجه به اولویت‌بندی خانواده دانست و افزود: زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای بیمار، خانوارهای عائله‌مند، خانواده‌های دارای فرزند یتیم و محسنین، خانواده‌های سالمند از جمله اولویت‌های کمیته امداد در اطعام است.
گیلاسی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی در مشارکت نیکوکاران توقف ایجاد نکرده است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری به‌عنوان حلقه اتصال میان نیازمندان و نیکوکاران، در بخش جذب مشارکت نیکوکاران فعالیت‌های خوبی را در سه ماهه ابتدای امسال داشته‌اند، به طوری که در این مدت شاهد رشد حدود 6 برابری مشارکت نیکوکاران بوده‌ایم.
نیکوکاران می‌توانند برای اهدای کمک‌های خود در بخش اطعام نیازمندان به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان مراجعه یا با شماره‌گیری کد #051 * 8877 * اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha