همایش «فرهنگ رضوی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3820004
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
همزمان با دهه کرامت؛

همایش «فرهنگ رضوی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش «فرهنگ رضوی» در استان خبر داد و گفت: این همایش ۱۸ تیر ماه برگزار می‌شود.

همایش «فرهنگ رضوی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت که صبح امروز، 27 خردادماه با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های متنوع و شاد برای دهه کرامت در استان برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: در دهه کرامت باید با برگزاری ویژه برنامه‌ها معارف اهل بیت (ع) را نشر و ترویج بدهیم. کانون‌های فرهنگی هنری استان نیز هرساله در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت پیش قدم هستند و همه برنامه‌های دهه کرامت با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

کارگران تصریح کرد: امسال نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده با دستگاه‌های فرهنگی به ویژه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، ویژه برنامه‌های شاد و متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود که برگزاری همایش فرهنگ رضوی در استان از جمله فعالیت‌های فرهنگی است که ۱۸ تیر سال جاری با حضور همه دستگاه ها و نهادهای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجا که این همایش مقارن با طرح تقویت مبانی دینی و اعتقادی در استان است از محضر یکی از سخنرانان مطرح این طرح نیز در برگزاری همایش بهره‌گیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بر برگزاری مفرح و با نشاط جشن‌های مذهبی در استان تأکید کرد و گفت: با ایجاد فضای با نشاط در برنامه‌ها می‌توان تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی را دو چندان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همراهی و تعامل در برگزاری برنامه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و انتظار می‌رود با همکاری حدأکثری بستر مناسبی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها فراهم کرد.

انتهای پیام

captcha