مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3819951
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در این استان خبر داد.

مرحله شهرستانی «مسابقات قرآن» در یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در طول هفته جاری در شهرستان‌های استان در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: این مرحله از مسابقات در مرکز استان روز پنجشنبه، 30 خردادماه جاری صبح در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) ویژه بانوان و عصر در محل امامزاده نصرالدین(ع) یزد ویژه آقایان برگزار خواهد شد.

کاظمی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی و اذان در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه رشته معارف نیز همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم برگزار و برترین‌ها مشخص شدند بیان کرد: افرادی که تمایل دارند در این مسابقات شرکت کنند می‌توانند برای ثبت نام به ادارات اوقاف مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha