نادیده‌گرفتن فضای رسانه‌ای، محکوم به شکست است
کد خبر: 3819918
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

نادیده‌گرفتن فضای رسانه‌ای، محکوم به شکست است

گروه فرهنگی ــ جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان فعالان فضای مجازی را افسران جنگ نرم دانست و افزود: اهمیت کار فرهنگی و رسانه‌ای امروز بسیار زیاد است؛ چراکه عصر، عصر ارتباطات است و کسی که فضای رسانه‌ای را نادیده بگیرد، محکوم به شکست است.

محمد ناظری، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: اهمیت کار فرهنگی و رسانه‌ای امروز بسیار زیاد است؛ چراکه عصر، عصر ارتباطات است و کسی که فضای رسانه‌ای را نادیده بگیرد، محکوم به شکست است.
وی ادامه داد: امروز اهمیت کار رسانه‌ای بیش از عملیات نظامی است؛ چراکه رسانه می‌تواند به افکار عمومی جهت بدهد، نظام‌های جور و ستم را رسوا کند و دنیایی را علیه نظام استکباری بشوراند.
جانشین سپاه سلمان استان بیان کرد: اگر بر مدیریت رسانه‌ای و برنامه‌سازی رسانه‌ها، دین، اخلاق و فضیلت حاكم شود، قطعاً وضع بشر بهتر از وضع موجود خواهد بود و در چنین شرایطی رسانه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز خوشبختی انسان‌ها باشند.
وی افزود: متأسفانه دنیای استکبار امروز بیشترین سوء‌استفاده را از قدرت رسانه می‌کند، به طوری که با امکانات گسترده‌ای که در اختیار دارند، فضای جامعه‌های مختلف را مسموم کرده و با جوسازی، نیات شوم خود را محقق می‌کنند.
ناظری اظهار کرد: گروه تروریستی داعش، گروهی بود که بیشترین بهره را از قدرت رسانه برد؛ این گروه با تبلیغات بسیار در فضای مجازی، از نقاط مختلف دنیا عضوگیری کرد و از سوی دیگر، با انتشار کلیپ‌هایی از جنایات خود، موج اسلام‌هراسی را در دنیا تشدید کرد.
وی فعالان فضای مجازی را افسران جنگ نرم دانست و افزود: ما وظیفه داریم فعالیت هدفمند در فضای مجازی را به‌عنوان یک تکلیف، در دستور کار خود قرار دهیم؛ چراکه خالی کردن فضای مجازی، به معنای واگذاری میدان نبرد به دشمن است.
این مقام نظامی اظهار کرد: دشمن بیدار است و شبانه روز کار می‌کند؛ ما باید هوشیار باشیم چرا که رصد شبانه روزی و دائم اقدامات ما جزو برنامه‌های آن‌ها قرار گرفته است و نباید لحظه‌ای غفلت کنیم.
وی افزود: در گذشته از فعالیت مثلث شوم علیه نظام جمهوری اسلامی یاد می‌کردیم، اما امروز این مثلث شوم به مربع شیطانی تبدیل شده که یک ضلع آن را نظام سلطه به رهبری آمریکا، ضلع دیگرش را صهیونیسم بین الملل و اسرائیل غاصب، در ضلع سوم کشورهای مرتجع عرب به رهبری عربستان سعودی و در نهایت معاندان، منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب تکمیل کننده این مربع شیطانی هستند.
ناظری اظهار کرد: فعالان فضای مجازی به‌عنوان افسران جنگ نرم باید خواست و مطالبه‌های رهبری را عملیاتی کنند که در گام اول ذائقه سنجی دقیق از مخاطب، ضرورتی انکار‌ناپذیر است که پس از آن باید با در نظر گرفتن همه دغدغه‌های رهبری و نیاز روز جامعه برنامه‌های خود را پیاده‌سازی کنند.
جانشین سپاه سلمان استان تأکید کرد: باید در کنار تمامی وظایف محوله در نشر ارزش‌ها و ترویج باورهای ملی و اسلامی قدم‌های بلندی برداریم که در این راه حضور چهره‌های جوان میان فعالان فضای مجازی یک امیدبخشی جدی است که آتش به اختیار و به دور از محصور شدن در چارچوب سازمانی و اداری می‌توانند در راه اعتلای کشور گام بردارند.

انتهای پیام

captcha