ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی لازم است
کد خبر: 3819767
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی لازم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی لازم است، گفت: در این زمینه تجربه خوبی نداریم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان، امروز یکشنبه، 26 خرداد در دیدار مدیران جهاد کشاورزی شمال و جنوب استان کرمان گفت: یکی از کارهایی که باید در بخش کشاورزی انجام شود ‌تقویت بنیه کارشناسی است هر چه بیشتر صحبت می‌کنیم، معلوم می‌شود نیاز به دید کارشناسی قوی‌تری در این زمینه داریم و به جد باید کارشناسان این حوزه وارد مسئله شوند.
وی افزود: اگر در بحث‌های کارشناسی عمیقا وارد نشویم، نهایتا تصمیماتی گرفته می‌شود که درست نیست و مواجه با دوباره کاری و اتلاف هزینه، وقت و سرمایه کشور و خود فرد می‌شود و این مسئله موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنیم.
استاندار کرمان بیان کرد: اکنون سرعت عمل در بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری در رونق تولید مهم است و این مباحث جایی نیستند که فرصت را از دست بدهیم و باید کارها را در فرصت کوتاهی انجام دهیم.
فدایی با اشاره به اینکه ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی لازم است، تصریح کرد: در این زمینه تجربه خوبی نداریم.
انتهای پیام

captcha