ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت با محوریت مردم برگزار می‌شود
کد خبر: 3819665
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت با محوریت مردم برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تنگناهای مالی نباید باعث شود در انگیزه‌دهی به فعالان کانون‌های فرهنگی ـ هنری ضعیف عمل کنیم و می‌طلبد در کنار تبیین این شرایط برای مدیران، در این زمینه پررنگ‌تر عمل کنیم، گفت: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت باید با محوریت مردم برگزار شود.

ویژه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت مردم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، ناصر نبی‌زاده، در جلسه برنامه‌ریزی دهه کرامت و اوقات فراغت کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت باید به گونه‌ای پیش‌بینی شود که زمینه حضور حداکثری مردم را در برنامه‌ها فراهم کند.

وی به مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی توصیه کرد یک پوستر ویژه دهه کرامت طراحی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به تجارب کاری خود در دیگر استان‌ها در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، یادآور شد: برنامه‌هایی از جمله ویزیت رایگان پزشکان، خدمات‌دهی صنوف مختلف به مردم با هزینه‌های کمتر و ... را می‌توان در این ایام پیش‌بینی کرد.

نبی‌زاده با اشاره به مضایق مالی سال جاری، خاطرنشان کرد: این موضوع نباید باعث شود در انگیزه‌دهی به فعالان کانون‌های فرهنگی هنری ضعیف عمل کنیم و می‌طلبد در کنار تبیین این شرایط برای مدیران، در این زمینه پررنگ‌تر از سال قبل عمل کنیم.

انتهای پیام

captcha