ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن از اصول اساسی انبیای الهی بود
کد خبر: 3819547
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

ایستادگی در برابر هجمه‌های دشمن از اصول اساسی انبیای الهی بود

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یکی از اصول مهم و اساسی انبیاء و ائمه معصومین ایستادگی و استواری در برابر هجمه‌های وارد شده بر علیه ارزش‌های دینی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یکی از اصول مهم و اساسی انبیاء و ائمه معصومین ایستادگی و استواری در برابر هجمه‌های وارد شده بر علیه ارزش‌های دینی بودحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اینکه تنها بحث تبلیغ فرهنگی و دینی در زندگی انسان نیست بلکه در تمام حوزه‌ها، تبلیغات به شیوه‌ها و روش‌های مختلف وجود دارد اظهار کرد: می‌توان ادعا کرد که امروز به وسیله تبلیغات، هر چیزی را بشنویم و هر آن چیزی را که اراده کنیم، ببینیم و این موضوع نشان دهنده تعدد بسیار بالای ابزار تبلیغ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در این دنیا و برای ساکنان این زمین، خیلی از تصمیمات برای افراد مختلف توسط دیگران گرفته می‌شود و اینطور نیست که همه افراد برای خودشان تصمیم بگیرند.

حسینی کوهستانی بیان کرد: خبرهایی که ما امروز از رسانه‌های عالم مشاهده و استفاده می‌کنیم، در خیلی از موارد به دور از حقایق است و ما نمی‌توانیم به حقیقت‌ها دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم این محتواها، ابزار و اخباری که در فضاهای سایبری وجود دارد، از کدام مرکز و با کدام تفکر و اعتقادی آماده می‌شوند و در اختیار ما قرار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در رابطه با انقلاب اسلامی دشمنان ما حقایق را به جهانیان نمی‌گویند افزود: در رابطه با ظلم مستکبران، تعدی و ظلم و جور آنها به کشورهای ضعیف و مسلمان و اسلامی، دشمنان حقایق را نمی‌گویند و نمی‌گذارند جهانیان بفهمند که در یمن، سوریه، عراق و افغانستان چه ظلم‌هایی از سوی استکبار انجام شده و می‌شود.

حسینی کوهستانی بیان کرد: قرآن کریم در ارتباط با این موضوع می‌فرماید که اگر مسلمانان به حرف‌های ظالمان گوش کرده و آن را باور کنند، دشمن آنها را به قبل از اسلام و دوران بدبختی باز می‌گرداند.

وی با بیان اینکه ما امروز تجربه بسیار زیادی از بدعهدی دشمن داریم گفت: ما چند مرتبه در طول این ۴۰ سال با دشمنان به‌ویژه آمریکایی‌ها صحبت کردیم اما آنها حتی امضای خود را هم نادیده گرفتند و بر هیچ یک از پیمان‌های خود باقی نماندند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: یکی از اصول مهم و اساسی انبیاء و ائمه معصومین ایستادگی و استواری در برابر هجمه‌های وارد شده بر علیه ارزش‌های دینی بود که در عصر حاضر نیز امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ادامه دهنده آن هستند.

انتهای پیام

captcha