خانواده‌های شهدا باگذشت‌ترین افراد نظام اسلامی هستند
کد خبر: 3819360
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

خانواده‌های شهدا باگذشت‌ترین افراد نظام اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار گفت: خانواده‌های شهدا به راستی باگذشت‌ترین مردم جامعه، انقلاب و نظام اسلامی هستند که با تقدیم فرزندان خود در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمدند.

خانواده‌های شهدا باگذشت‌ترین افراد نظام اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری، فرمانده سپاه ناحیه بیله‌سوار، روز گذشته 24 خردادماه که به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده شهید شجاعی دیدار کرد، اظهار کرد: خانواده‌های شهدا به راستی باگذشت‌ترین مردم جامعه، انقلاب و نظام اسلامی هستند که با تقدیم فرزندان خود در امتحانی بزرگ شرکت کرده و در آن سربلند بیرون آمدند.

وی افزود: خانواده شهدا با رشد و تعالی فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، رسالت بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منتهی به حفظ کشور شد.

فرمانده سپاه شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: مردم شهرستان بیله سوار مردمی انقلابی و ولایتمدار هستند که برای خانواده شهدا احترام ویژه‌ای قائل هستند و شهیدان و خانواده شهداء را بهترین الگو برای ادامه راه زندگی می‌دانند و لذا به توفیق الهی همچنان روحیه شهادت طلبی در سطح جامعه جاری خواهد بود.

اختری در پایان تصریح کرد: حضور ما ‌بین خانواد‌‌‌‌‌‌‌ه‌های معظم شهیدان برای خودسازی خود و همچنین قوت قلبی برای دفاع از حریم امنیت جامعه بوده تا ا‌ن‌شاء‌الله شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام

captcha