بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از دارالقران اهل‌ بیت‌(ع) خمینی‌شهر
کد خبر: 3819332
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از دارالقران اهل‌ بیت‌(ع) خمینی‌شهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش‌های مختلف مجموعه دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی‌شهر بازدید کرد.

بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از دارالقران اهل‌بیت (ع) خمینی‌شهربه گزارش ایکنا از اصفهان، شب گذشته جمعه، 24 خرداد، عبدالهادی فقهی‌نژاد، معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس، حجت‌الاسلام صادقی، مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام یعقوبی معاون قرآن و عترت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، فرماندار خمینی‌شهر از دارلقرآن اهل بیت(ع) این شهرستان بازدید کردند.
معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی همچنین از موزه قرآن این مجموعه بازدید کرد و گفت: تأسیس این موزه، کار بسیار خیره کننده و ارزشمندی است. استان‌های بزرگی هستند که با وجود امکانات، اما هنوز به این توفیق دست نیافته‌اند که چنین کاری انجام دهند.
وی افزود: پیشنهاد ‌می‌کنم کلاس‌های آموزشی و تخصصی موزه برگزار کنید که کار علمی‌‎تر و به‌روزتر ارائه شود. بر خود می‌بالم که چنین مجموعه‌ای در استان اصفهان وجود دارد.
در این مراسم از تابلوی صلوات که جایگزین تاج گل‌ها در مراسم ختم است رونمایی شد. مبلغ دریافتی از قبل این تابلوها، صرف ساخت خانه‌های قرآن در روستاها و شهرهای محروم توسط دارالقران اهلبیت(ع) خمینی شهر می‌شود.
انتهای پیام

captcha