علاج مشکلات کشور اتقلابی‌گری است
کد خبر: 3819208
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
امام جمعه کن:

علاج مشکلات کشور اتقلابی‌گری است

گروه سیاسی ــ حجت‌الاسلام صالح نیا در خطبه دوم نماز جمعه کن گفت: علاج مشکلات کشور فقط اتقلابی‌گری است؛ لوازم انقلابی‌گری ریسک‌پذیری، تاثیر جوانان در اقتصاد، حذف صفر از پول ملی و عبور از افراد ترسو، مرعوب و محافظه‌کار است.

به گزارش ایکنا؛ نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی صالح نیا و با حضور امت حزب‌الله و خداجوی غرب تهران در حسینیه سراسیاب کن برگزار شد.

صالح نیا امام جمعه کن گفت: یکی ازاهداف دولت آمریکا از سال 97 تاکنون، این بوده که نظام اسلامی را دچار چالش‌های جدّی امنیتی نماید و به حداکثر خواسته‌های خود بدون مذاکره برسند.
وی افزود: اکنون که موفق به رسیدن اهداف خود نگریده‌اند، هدف جدید طاغوت فعلی کاخ سفید این است که به دمکراتها اعلام نماید که من ایران را مجبور به مذاکراتی بهتر از مذاکرات برجام نمودم که شامل توان موشکی هم می‌گردد.
صالح‌نیا تصریح کرد: بعد از تهدیدهای پی در پی و شرط و شروط و عدم توجّه ایران، از طریق نخست‌وزیر ژاپن دعوت به مذاکره می‌کند؛ مذاکره‌کننده صادق حسن نیت نشان می‌دهد ولی این احمق هر روز یک نیّت شوم نشان می‌دهد و مثل کسی که تفنگ را به طرف آدم گرفته و هر دفعه یک جای کشور را زخمی می‌کند می‌گوید قصد کشتنت را نداریم.
امام جمعه کن گفت: مقام معظّم رهبری با هوشیاری اوّل خباثت پلیس بد را آشکار نمودند و فرمودند رئیس جمهور امریکا چند روز پیش با جنابعالی درباره ایران صحبت کرد، اما بعد از بازگشت از ژاپن، بلافاصله تحریم صنایع پتروشیمی ایران را اعلام کرد، آیا این پیام صداقت است؟ و بعد با اقتدار نمایشنامۀ آنها را دور زدند و فرمودند اون پلیس بد را رها نموده و کشور ژاپن کشور مهمی در آسیا است و اگر به گسترش روابط با ایران تمایل دارد باید اراده قاطع خود را نشان دهد، همانگونه که دیگر کشورهای مهم این اراده را نشان داده‌اند.
وی افزود: در بین پیام‌های خنده‌دار ترامپ این پیام خیلی مضحک بود که گفته «مذاکره با امریکا موجب پیشرفت ایران خواهد شد» چون آخرین مذاکرات ما با آمریکا نتیجه‌اش خوابیدن فناوری هسته‌ای کشور و بیکار شدن بسیاری از متخصصین و اساتید و دانشجویان بوده است.

صالح‌نیا به مواردی از پررویی امریکائی‌ها اشاره کرد و گفت: همزمان با حضور نخست وزیر ژاپن در محضر رهبر انقلاب دو نفتکش را منفجر نموده و ملوانان را ما نجات می‌دهیم و اعلام می نمایند انفجارها کار ما بوده، از بس که تو کار خودشان دغل وجود دارد.
وی در ادامه افزود: سفارت انگلیس در تهران به مناسبت برگزاری جشن تولد ملکه این کشور ایمیلی را به شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی ارسال کرده و از آنها برای اسپانسری این مراسم درخواست کمک هزینه نموده است.
امام جمعه کن گفت: علاج کشور ما فقط اتقلابی‌گری است؛ لوازم انقلابی‌گری ریسک‌پذیری، تاثیر جوانان در اقتصاد، حذف صفر از پول ملی، عبور از افراد ترسو، مرعوب و محافظه کار است.
صالح نیا برای گذراز این بحران توصیه کرد: کشور باید بر داشته‌های طب ایرانی اسلامی, صنایع دفاعی, بخش کشاورزی تکیه داشته باشد.
وی در ادامه افزود: باید انقلابیون وارد صحنه شوند و عمل شبکه‌ای (شبکه تولیدکنندگان قطعات خودرو, کنارگذاشتن سیاست ورود کالاهای خارجی و ارزان قیمت) در این راستا یعنی نسپردن استانداردها به غرب، مطالبه گری از صاحبان قدرت و ثروت و کمک به سرمایه‌داران داخلی برای تسلیم نشدن در برابر فشارها ضروری است.
صالح نیا در پایان گفت: هم‌افزایی خوب نخبگان، منتقدان، طرّاحان، صاحب نظران و بازنشستگان و امیدواری جوانان در عرصه مجاهدت علمی موجب پیشرفت کشور می‌شود.

انتهای پیام

captcha