یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد
کد خبر: 3819198
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه بیش از یک سال است که یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد.

یادمان شهدای گمنام یاسوج آب ندارد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یادمان شهدای گمنام یاسوج واقع در تپه نورالشهدای این شهر یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری مذهبی شهر یاسوج محسوب می‌شود که روزانه زائران و گردشگران بسیاری از این یادمان بازدید می‌کنند.
وی با بیان اینکه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این مکان آرمیده است، افزود: متاسفانه بیش از یک سال است که این یادمان آب ندارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: تاکنون چندین جلسه برای حل مشکل قطعی آب این یادمان برگزار شده و مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج و استان برای رفع این مشکل متعهد شده‌اند اما تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند.
آسمند بیان کرد: با توجه به اینکه این یادمان در ایام مختلف سال، میزبان علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و اکثر برنامه‌های فرهنگی و معنوی مرکز استان ازجمله زیارت عاشورا، دعای ندبه و پیاده‌روی خانواده در این مکان برگزار می‌شود از مسئولان آب و فاضلاب شهری می‌خواهیم هرچه سریع‌تر برای حل مشکل آب این مکان مقدس چاره‌ای بیندیشند.
انتهای پیام

captcha