بهره‌مندی 10 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه سلامت
کد خبر: 3819165
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
مدیرکل بیمه سلامت یزد خبر داد؛

بهره‌مندی 10 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه سلامت

گروه اجتماعی- محمد دریجانی گفت: طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد 10 هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد از خدمات بیمه سلامت استان بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 10 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات بیمه سلامتبه گزارش ایکنا از یزد، محمد دریجانی، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد 23 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نسخه الکترونیک از اول تیرماه سال جاری به عنوان پایلوت در شهرستان تفت اجرایی خواهد شد.

وی کاهش کاربرد دفترچه، به دست آوردن اطلاعات کامل و جامع از وضعیت بهداشت و درمان استان، وضعیت قاچاق دارو و … را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: در حال حاضر این طرح در بخش خصوصی، آزمایشگاه‌ها، سونوگرافی‌ها، داروخانه‌ها و… اجرا می‌شود.

دریجانی ادامه داد: مقدمات اجرایی این طرح در میبد و اردکان نیز در حال آماده سازی است و بزودی در این دو شهرستان نیز اجرا می‌شود و در تمامی بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی پرونده کاغذی پذیرش نمی‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد بیان کرد: این در حالی است که بیش از 4 تا 5 میلیون برگ آچار صرفه جویی می‌شود و این طرح گامی مثبت در جهت شهر سبز است.

دریجانی با اشاره به پرداخت‌های بیمه سلامت به مراکز درمانی نیز گفت: بعضی مراکز بین ماه‌های 9 تا 11 پرداخت شده و در برخی  نیز پرداخت‌های سال 98 آغاز شده است.

وی ادامه داد: تمام مراکز دولتی و دانشگاهی، خصوصی و خیریه، مطب‌ها، داروخانه‌ها و … مطالبات خود را تا پایان فروردین ماه 98 به مبلغ 15.5 میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد گفت: طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد استان برای ارائه خدمات بیمه سلامت به مددجویان تحت پوشش این نهاد 10 هزار نفر از خدمات بیمه سلامت برخوردار خواهند شد که تاکنون 3 هزار نفر برای ارائه خدمت مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha