جمعت نباید تنها معیار در توجه به استان ایلام باشد
کد خبر: 3819154
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
سلیمانی دشتکی:

جمعت نباید تنها معیار در توجه به استان ایلام باشد

گروه اجتماعی - استاندار ایلام گفت: جمعیت نباید تنها معیار در توجه به استان ایلام باشد بلکه باید شاخص‌های دیگری را نیز در نظر گرفت.

جمعت نباید تنها معیار در توجه به استان ایلام باشد
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز بیست و سوم خرداد ماه در جمع تعدادی از فعالان اجتماعی و سیاسی شهرستان مهران، اظهار کرد: یک اصلاح طلب هستم و در این مدت فریادگر مطالبات ایلام بوده‌ام و در دفاع از منافع استان کوتاهی نکرده‌ام و هرجا رفته‌ام ۸ سال مظلومیت و عدم توسعه نیافتگی ایلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی را فریاد زده‌ام.
وی با بیان اینکه ایلامی‌ها تندیس ایثار و مقاومت در کشور هستند، ۸ سال زیر بمباران و آتش ایستادند و مهاجرت نکردند، تصریح کرد: در دفاع از منافع استان ایلام کوتاهی نکرده‌ام و در هر شرایطی مدافع سرسخت حق و حقوق این مردمان بوده‌ام.
استاندار ایلام عنوان کرد: همواره مطالبه‌گر نقش ملی ایلام در کشور بودهام؛ اعتقاد دارم ایلام را نه بر اساس جمعیت کم آن، نه بر اساس وسعت آن، بلکه بر اساس جمعیت ۵ درصدی شهید و جانباز آن، ۷/۷ درصد مرز کشور، ۳ و نیم درصد صادرات کشور، ۱۱ درصد گاز کشور، ۴ درصد نفت کشور، ۲۲۰ هزار بشکه تولید نفت در روز و بر اساس ظرفیت تردد بیش از ۶۵ درصدی زوار اربعین در کشور باید مطرح شود.
سلیمانی با بیان اینکه در پتروشیمی ایلام بعد از 10 سال حتی یک مدیر بومی وجود نداشت، با پیگیری های انجام شده ظرف ۸ ماه ۶ مدیر بومی در پتروشیمی ایلام منصوب شد، گفت: سه شنبه ۲۸ خرداد ماه میزبان استانداران زاگرس نشین و وزیر جهادد کشاورزی هستیم و ظرف چند روز گذشته بیش از 12 دیدار با مقامات ارشد کشوری داشته‌ام و در این مدت سفر ریاست جمهوری به استان را قطعی کردیم.
وی تاکید کرد: تاکید من در انتصابات بر جوانان و بانوان بوده و اغلب انتصابات جوان بوده‌اند، زمانی که به ایلام آمدم تنها سه مدیر کل خانم و یک بخشدار وجود داشت که اکنون به ۹ مدیرکل و 4 بخشدار افزایش یافته است.
انتهای پیام
captcha