پخش بیش از 35000 دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان در زنجان
کد خبر: 3818931
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

پخش بیش از 35000 دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان در زنجان

گروه فرهنگی- مدیرکل صدا و سیمای زنجان گفت: امسال در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در سطح استان و بهره‌گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، در مجموع بیش از 35000 دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید، تأمین و پخش شد.

پخش بیش از 35000 دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، محسن لطیفی اظهار کرد: امسال در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در سطح استان و بهره‌گیری از فرصت طلایی این ماه مبارک برای تبلیغ معارف دینی، تقویت روحیه همدلی و کمک به همنوعان و انتقال معارف ناب اسلامی در مجموع بیش از 35000 دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید، تأمین و پخش شد.
وی بیان کرد: بهره‌گیری از حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، تعاملی بودن و استفاده از مشارکت مخاطبان در برنامه‌های مختلف،  معرفی موسسات خیریه و خیرین و نیکوکاران در برنامه‌ها، انعکاس ویژه جشن گلریزان، مشارکت موثر در جلب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ارتباط با شبکه‌های سراسری، پخش زنده مراسم شب‌های قدر از شهرستان‌های مختلف، پخش زنده راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان از تمام شهرستانها و پخش زنده ویژه‌برنامه سحری از صحن امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های امسال صدا و سیمای مرکز زنجان در این ماه مبارک بود.
این مسئول ابراز کرد: شبکه اشراق با ویژه برنامه‌های آیدین آی، نسیم سحر، جمع‌خوانی قرآن در حسینیه اعظم، بچه‌های مسجد، سی مسجد سی منبر، حافظان وحی، شبهای قدر، روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر مجموعا به مدت 18960 دقیقه، همراه مومنان روزه‌دار بود.
لطیفی ادانه داد: سایر برنامه‌های روتین سیما از جمله آلاچیق، امتداد، جوونی، سیمای ورزش شاپرک، عطر ادینه، راه روشن ، بیزیم ائللر ، برنامه‌های تامینی  پخش و ... در کنار ویژه‌های شبکه اشراق رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجات یادآور شد: شبکه استانی صدا هم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌هایی مانند آی ایشیقیندا، افطارلیق، اوباشدانلیق، شریعت یولی، جزء‌خوانی قرآن و برنامه‌های روتین و تامینی مجموعا به مدت 14600  دقیقه همگام با مخاطبان خود بود.
وی تصریح کرد:  معاونت اطلاعات و اخبار نیز در کنار سایر معاونت تولیدی با تهیه و پخش خبرها، گزارش‌ها و تفسیرهای رادیویی و تلویزیونی، اخبار مکتوب و... به مدت بیش از 1272 دقیقه به ماه مبارک رمضان و موضوعات پیرامون آن پرداخت.
این مسئول افزود: علاوه بر این رادیو نما با تولید و بازپخش400 اسلاید و معاونت فضای مجازی با انتشار 226 مورد ویدئو، خبر، پادکست، کلیپ و آلبوم مجموعا به مدت 14580 دقیقه به ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های پیرامون آن پرداختند.
انتهای پیام

captcha