حذف مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن وزارت علوم
کد خبر: 3818813
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

حذف مرحله منطقه‌ای جشنواره قرآن وزارت علوم

گروه مسابقات ــ مرحله منطقه‌ای از مجموع مراحل برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم حذف شده تا از این پس این جشنواره نیز همچون دیگر جشنواره‌های قرآنی دستگاه‌‌های دانشگاهی در دو مرحله برگزار شود.

حذف مرحله منطقه‌ای از جشنواره قرآنی وزارت علوم

به گزارش ایکنا؛ جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم هر سال بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده در بیش از 120 دانشگاه دولتی و 250 دانشگاه غیرانتفاعی و در سه مرحله مقدماتی یا دانشگاهی، منطقه‌ای و سراسری برگزار می‌شود.
این جشنواره در شش بخش معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی و آوایی که مجموعاً بیش از 30 رشته را شامل می‌شود، برگزار می‌شود و تاکنون سی و چهار دوره از آن نیز برگزار شده است.

براساس آخرین اخبار منتشر شده در مورد این جشنواره، مرحله منطقه‌ای از مجموع مراحل برگزاری جشنواره حذف شده و در این دوره، تنها شاهد دو مرحله دانشگاهی و سراسری خواهیم بود.
این در حالی است که اغلب دستگاه‌های دانشگاهی نیز مسابقات خود را تنها در دو مرحله مقدماتی و سراسری برگزار می‌کنند و پس از آن برگزیدگان خود را به مرحله ملی معرفی می‌کنند.
مرحله دانشگاهی این جشنواره در بخش‌های معارفی و آوایی پایان یافته و نتایج آن نیز اعلام شده است. نتایج بخش‌هایی که نیاز به ارسال آثار دارد نیز تا پایان خردادماه و پس از ارزیابی نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متسابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۹
0
0
در مرحله دانشگاهی مسابقه حفظ به صورت کتبی و با سوالات غیر استاندارد است که در اینصورت به تجوید و صوت و لحن هیچ نمره ای اختصاص ندارد ولی در مرحله کشوری حفظ به صورت شفاهی است و این امر غیر قابل قبول است که نتایج حفظ بر اساس همان آزمون کتبی برگزار شود. از مسئولین خواستار پیگیری هستیم.
captcha