۱۵ تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3818808
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

۱۵ تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه را زمان برگزاری مسابقات استانی نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان عنوان کرد.

15 تیرماه؛ زمان برگزاری مسابقات نماز، قرآن و عترت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد

لطف‌الله تقی‌پور،‌ رئیس قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سی و هفتمین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز 15 تا 21 تیرماه سال‌جاری در 14 رشته پسران و 12 رشته دختران برگزار خواهد شد.
وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش آوایی (تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی قرآن، حفظ 5، 10 و 20 جزء، اذان و مداحی) و پژوهشی (نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز و تفسیر قرآن) با حضور 1200 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
رئیس قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 74 نفر در 4 مرحله در بخش آوایی در خراسان رضوی و بخش پژوهشی در زنجان اعزام می‌شوند.
تقی‌پور در ادامه 10 تا 14 تیرماه را زمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان دانست و عنوان کرد: 6 نفر از بانوان و آقایان فرهنگی در رشته‌های حفظ کل، نهج‌البلاغه، قرائت و احکام به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
وی در پایان بیان کرد: 14 دارالقرآن در آموزش و پرورش استان با اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی،‌ ورزشی و ... اوقاف فراغت دانش‌آموزان را در فصل تابستان پر می‌کنند.
انتهای پیام

captcha